Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??
Såg i en augusti-tråd att det är fler än jag som vill gå ner i vikt innan bröllop i augusti. Ska vi försöka motivera varann tillsammans. E ni me...ett två ett två .
Såg i en augusti-tråd att det är fler än jag som vill gå ner i vikt innan bröllop i augusti. Ska vi försöka motivera varann tillsammans. E ni me...ett två ett två .
Jaha.. det verkar som att jag hinner först. Om nu inte ngn hinner ladda upp sina resultat medans jag skriver.
Tja, man kan ju lätt säga att jag är besviken!
vikt 73.3
Byst 99
Midja 77
Stuss 96
Det känns som att det inte spelar ngn roll vad jag gör. Det händer ingenting med vikten =(
Hoppas det gått bättre för er andra!
Ok nu kommer dem:
Vikt: 97,7kg(-1,3)
Byst: 108cm
Midja: 105cm
Stuss: 119cm
Suck!!!
Lillfoppa:
Det är ju jättebra!
1,3 kg är ju jätte mycket!
Fortsätt så!
Bra jobbat brudar!!
Samos07, vet att det är såå öken när man hamnar i svackan men det kommer kicka igång igen. Håll ut bara...
Har inte vägt mig än, men gör det ikväll. Måtten blev i a f:
Byst=97 (-3, så det kan vara lite felmätt nu eller sist men lite mindre är det nog)
Midja=84 (-1cm)
Höft/rumpa=102 (-2cm)
Så jag är jäkligt nöjd med tanke på att jag inte hunnit gå så mkt som det var tänkt. Vikten återstår att se...
Det här med måndagskollen känns jättebra för mig, är mkt lättare att hålla disciplinen .
Bra jobbat tjejjer!!!
Verkar bara vara jag som står helt still i min utveckling.
Har ni exakt koll på hur mycket och vad ni äter? Har funderat på om jag skulle behöva göra en näringsberäkning igen på en veckas kost, men vette tusan hur jag ska hinna med det.
Dreams: Tack för stödet! Det hjälper massor att kunna "visa" upp sig här inne...Stora kramar
GRATTIS ALLA!
samos 07
Det kommer igång snart igen, det är så ibland..
Jag bor i stenungsund. det är bara 5 mil, men kanske lite långt för att åka och träna..Synd, det skulle vara kul att träna med någon.
Jag har fortfarande träningsvärk i benen sedan spinningen i torsdags- den var stygg... hu... Vi får se hur det blir på torsdag- om jag ger mig på den igen.
Annars har jag planerat box till på onsdag och en lååång långpromenad till i morgon, sedan får vi se.
har inte vägt mig- det känns lite konstigt då vågen e kass- måste köpa en ny.
men måtten comes here
byst 94 +-0
midja 80 -3 (!?)
höft 102 +-0
gme76
Jo det är inte lätt att få tid till sig själv. Men som sagt- vi har ju ett tag på oss...
jag har faktiskt redan köpt klänning Men den har korsettliv så det är bara att SNÖÖÖÖRA.
Nu har jag vägt mig:
71,5 (efter bortdrag 0,7kg för kvällsvikt, det verkar vara den genomsnittliga viktminskningen mellan kväll o morgon numera)
Så det blir -0,9kg. YEEEESSS!! Inte lika imponerande som -1,3, lillfoppa , men ändå...
Har kört pilates medan jag kollade på CSI, kändes bra.
Samos07:
Har inte ngn strikt koll på maten, brukar bli ordentlig frukost, shake eller lagad mat till lunch eller middag (alltid minst ett lagat mål) och sen nån frukt eller grov macka emellan.
Lite mandlar eller cashew-nötter om jag är småhungrig.
Sen försöker jag klämma in motion när jag kan.
Lillfoppa
Ja 1.3 kg är ju massvis! Det är ju ett mjölkpaket och ett litet smörpaket!!!!
BRA JOBBAT!