Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??
Såg i en augusti-tråd att det är fler än jag som vill gå ner i vikt innan bröllop i augusti. Ska vi försöka motivera varann tillsammans. E ni me...ett två ett två .
Såg i en augusti-tråd att det är fler än jag som vill gå ner i vikt innan bröllop i augusti. Ska vi försöka motivera varann tillsammans. E ni me...ett två ett två .
Anja:
C-vitamin är bra för att hålla sig pigg och för huden bl a.
GME76 080802
HIhi jaaa alltså DET vet jag ju... Menade varför just brustabletter var bra, om det bara var för att få i sig just vitaminerna eller om det var bra av något annat skäl, typ att brusämnet förbrände fett eller nåt Man vet ju aldrig. Jag greppar efter halmstrån lixom...
Men jag fattade sen att du inte menade att det var just brustabletter som var bra, utan att det var bra att ta sådana om man inte får i sig tillräckligt m frukt o grönt.
Usch vad jag snurrar till det... jag får nog gå och lägga mig nu... Barnen vaknar ju tidigt så det är bara att försöka få så många sömntimmar som går.
Jag och sambon har precis badat och "tränat" i både badrum, v-rum och kök. Det räknas väl som LIIIITE motion va
Samos 07
När jag hade kört en låt tänkte jag- ALDRIG mer. Menjag orkade ju faktiskt och det måste ju vara en superbra stäningsform, lår och rumpa är ju såpass stora muskergrupper att man måste bränna massvis med fett
Annars älskar jag box träning- jag tränade kickboxing på ganska hög nivå då jag var yngre och inte hade barn, men det är svårt att hitta tid för det. Min m2b jobbar kväll/ natt varannan vecka och då måste jag vara hemma med barnen på kvällarna. Och det går liksom inte att ha två bestämda tider varje vecka då jag måste träna, det får liksom bli då det finns tid. Me myself and I är inte prio 1 längre
Måste säga att jag är nöjd med min vecka
Jag har tränat 3 gånger!!!!!
Body combat i måndags
spinning torsdags
och ett lungt body pump i går!
Jag är grym! Eye of the tiger!
Härligt Valkyriana!!
Visst är det svårt att få tid när man har småbarn. Och visst är det lätt att säga att man alltid kan ta sig tid men det är det ju inte. Tycker alltid det är ngt som ligger efter eller så är man helt slut när allt är klart.
Ett tag körde jag med att gå 1h innan sambon åkte till jobbet men nu när jag själv jobbar nästan varje dag och det dessutom är mörkt ute vid 5.30-tiden så vaknar jag inte längre. Hör inte ens att klockan ringer förrän det är för sent.
Men men, jag lever på hoppet att målet ska nås innan nästa sommar (eller helst jan-feb då jag gärna vill börja måtta för klänningen).
Men idag är det lördag o jag har ätit mozzarella-röra med prosciutti på crostinis och druckit vin. Nice!!
Snuvig är jag, nyser och är trött så det blir lugnt i några dgr.
Och Anja:
Grattis till din fantastiska träningsform . Och nää, bruset har nog tyvärr ingen fettförbränningseffekt. Men bra försök ha ha...
Go Kväll!
Idag åkte jag för att titta på bröllopsklänningar. Var rädd att det skulle bli ganska deprimerande då inget skulle passa. Och visst... någon klänning satt väldigt tight, medans en annan inte gick att knäppa och en tredje var för stor. Men helhetsintrycket var väldigt bra och det kändes nästan som att jag hittade min klänning. Men väntar litegrann så att jag hinner titta runt lite mer. Dessutom kommer den ju sitta ännu bättre om jag bara kan gå ner de här envisa kilona! Måste chocka kroppen!!
Snart så *hoppas hoppas*
Valkyriana: Du är ju verkligen på G med din träning! Bra jobbat!! Du råkar inte bo i Gbg? Kunde ju sporrat varandra ännu mer då tänkte jag =)
Måndag morgon var det dags att väga sig igen, eller? Tar ni måtten då också?
Samos07: Jag har inte lagt upp någon riktig plan. Har bara bestämt att jag inte ska äta godis, chips, ostkrokar, inga mackor på kvällarna mm. Har tänkt börja träna framöver också, måsta bara få ordning på min onda rygg först, jag går på behandling.
GME76: Jag såg att vi va rätt lika i mått. De blir spännande och se hur de går för oss:)
Har blivit tokförkyld, så idag blir de nog inte så mycket aktivitet (förutom ta hand om två barn, varav en sjuk 7månaders)
Fast de får jag ju självklart hjälp av gubben med:)
Hej allihopa! Nu har jag kommit hem från turkiet, (hette förut Issm här) och jag skötte mig ganska bra där nere, tyvärr blev det lite väl mycket läskedryck men maten blev bra och jag åt 'rätt'.
Hoppas allt är bra med alla!
Åh va härligt o välkommen hem. Fått igen all sol man missade i Sverige antar jag .
Japp, imorgon är det vägning o mätning. Det kommer nog inte vara nån större skillnad på mig känner jag. Har inte hunnit med träningen alls som jag viljat. Men idag har vi i a f städat hela huset och flyttat andra halvan av vedhögen in i förrådet så det har blivit en del praktisk motion denna vecka.
Lycka till allihop, imorrn smäller det...igen .
Jätte nervös inför imorgon!!!! Hoppas det e någon förändring...Håll tummarna! God natt!
Hej tjejer!!!
Vilken bra dag!!!!
Tränade inte förra vecka pga att jag mådde dåligt, ont i kroppen osv... svullade bara istället glass, kakor godis...
så jag var verkligen iställd på att vågen skulle visa +2kg eller nåt!
Men istället visade den -6hg!!!!
Så här är veckans mått:
Vikt: 69,2 (-6hg)
Byst: 93 (första gången jag mäter)
Midja: 81 (-2cm)
Höft: 97 (oförändrad)
Å idag började jag med träningen igen å cyklade 30 min å fick till det med 60 st magövningar
Hejar på er andra!!!
Kram