• grabbarna

ny tråd för budget runt 15-20 000:-

jag har förstått att jag inte är ensam om att vilja hålla den budgeten och nu när det börjar närma sig tänkte jag att vi skulle hjälpa varandra framöver...ska kolla genom nån gammal tråd och lägga ut lite av dom tipsen här senare också

• Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-
  • BlivandeFruJohansson

Kommer vara mitt på dagen & är de varmt kanske de blir för varmt att ha dom tända..

• Nienna
    BlivandeFruJohansson skrev 2008-02-01 21:44:56 följande:
    Kommer vara mitt på dagen & är de varmt kanske de blir för varmt att ha dom tända..
    Vi tänkte bara ha 10-12 st, tror inte att det blir sååå varmt. Vi ska vara i en stor lokal med högt i tak. Men vi har som sagt inte bestämt nåt än, det får vi se närmare den stora dagen.
  • 2008-08-09

En annan sak..
    OM det blir varmt i lokalen, och det lär det ju bli fram på kvällen när det är mitt i sommaren...så måste man ju kanske öppna några dörrar och fönster...
    Hur ska vi hålla myggen ute?! I vår snåla budget ingår INTE myggnät.. och eftersom vi bor i norrland så har vi gott om dem..myggen alltså..

• BlivandeFruJohansson

Ok, vi har inte mycke mygg så behöver inte tänka på de De äe ju alltid mysigt att ha ljus tända på borden..

• grabbarna

köp myggnät på rusta går att nåla fast på väggen i värsta fall det ska vi göra.

är det nån som vet hur mkt vinglas brukar kosta på ikea?

• 2008-08-09

Finns ju jättebilliga 6-pack typ, för ca 30-40 kr eller nåt. inte dyrt alls med glas på IKEA faktiskt.

• Nienna
    grabbarna skrev 2008-02-01 22:13:44 följande:
    köp myggnät på rusta går att nåla fast på väggen i värsta fall det ska vi göra.är det nån som vet hur mkt vinglas brukar kosta på ikea?
    Det finns 6-pack från 19:-. www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/IkeamsSearch&langId=-11&catalogId=11001&searchType=product&pageNumber=-1&orderBy=score&category=%23%7EProducts&query=vinglas
  • BlivandeFruJohansson

Vi ska ha plastglas på festen efter maten. Va cateringen som föreslog de.. Nån mer som ska ha de??

• 2008-08-09

Vi ska ha det, vill inte riskera att man måste betala lokalen för trasiga glas.

• BlivandeFruJohansson

Om man är 40 pers, hur många glas ska man köpa då?? Dom ska vara för alla drycker..

Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-