• grabbarna

ny tråd för budget runt 15-20 000:-

jag har förstått att jag inte är ensam om att vilja hålla den budgeten och nu när det börjar närma sig tänkte jag att vi skulle hjälpa varandra framöver...ska kolla genom nån gammal tråd och lägga ut lite av dom tipsen här senare också

• Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-
  • lillamaa

hade vart kul att ha i festprogrammet! vill ha lite så där "visste du att"

• Suniz

Jag missade bröllopsbonanza igen!!! Suck. Fast ni säger ju att det inte är så bra så jag hoppas på att det stämmer ;)

• Ullrika

Hann hem för att se det igår (har inte sett det tidigare), tyckte väl inte att det var så imponerande. Jag är inte så intresserad av tandblekning etc. jag vill få tips om hur jag kan göra festen speciell...

• 2008-08-09

Jag skulle ju gärna se att de hade brudpar med som INTE lägger ut massor med pengar, utan som vill genomföra det ungefär som vi här inne på den här tråden, lite sparsammare!
    För mig och min karl är ju iaf tandblekning, manikyr, provätning av menyn osv HELT oväsentligt!

• malous

Alltså, även om man har större budget så måste väl det där programmet vara trist. Vem bryr sig om brudgummens pappa bleker tänderna på dem?

Dålig program.

• grabbarna

det hade ju varit skoj också om dom visat ett par med deras budget på 200 000:- men även ett par med budget på säg 15-20 000:- som det är nu ligger enaparet på 200 000:- och andra på 150 000:- men hur som så är tandblekning och hennes bantning synnerligen ointressant...

mer TIPS varför gör man ett program som enligt reklamen ska ge tips men som i själva verkt inte innehåller ett enda?

• 2008-08-09

Idag har jag och fästmannen suttit och grundligt gått igenom vår budget. Vi har nu gjort en budget där vi har tagit till lite i kostnad, på nästan allt.
    Som vi ser det så kommer att vi att klara oss på 20 000 kr exkl. min ring som fästmannen sparar till vid sidan om.
    Vi bestämde ändå att försöka få ihop 30 000 kr, IFALL det blir oväntade utgifter när vi närmar oss.
    Känns skönt att ha lite "koll" på penga-biten!

• lillamaa

2008-08-09: får man fråga hur budgeten ser ut? vill så gärna klara mig på 20-30.000 men de känns inte möjligt just nu

• 2008-08-09

Visst får du det! men du får nästan fråga om vissa saker, blir lite svårt att skriva upp allt!

• lillamaa

2008-08-09: hur många blir ni? vad kostar mest för er?

Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-