• Lilla Puh78

Juni 2008 Del 3

Såg att ni noterat att tråden snart tar slut. Så här kommer nästa. Mindre än 6 månader kvar...

Hur långt har alla hunnit? Vem har köpt klänning? Vem har smält ner guld till ringar? Och framförallt, vem gifter sig när? Det och mycket annat i förra tråden...

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2556081-52.html

• Svar på tråden Juni 2008 Del 3
  • Monken

Ser fram emot en "riktig" bild!!

Vi ska ha middag ikväll och jag är sjukt sen med allt... man fastnar ju så lätt här. Inte alls beroende

misstrixie skrev 2008-03-07 17:57:49 följande:
    Har hämtat ut mina skor och de är jättesuperfina! Perfekt klackhöjd, lagom vidd så jag kommer inte att behöva gå in dem särskilt mycket och de är sååå nätta och söta... Jag är grymt nöjd. 149 väl använda kronor, haha.
  • BlivandeFruJohansson
    Monken skrev 2008-03-07 18:02:01 följande:
    Ser fram emot en "riktig" bild!! Vi ska ha middag ikväll och jag är sjukt sen med allt... man fastnar ju så lätt här. Inte alls beroende
    Man blir ju inget beroende Kanske ska sitta här 5 min men blir minst en timma!
    Här det inte mycke just nu, ska ha 1- års kalas imorron Så planerna är där! Har kollat lite va vi ska handla i Tyskland och hur mycke, men de är inte klart.. Har plockat ihop alla saker vi ska ha me på festen, står i källaren redo! Så pirrar i magen varje gång man tittar på dom. Tiden går fort nu
  • Monken

Ja, det går verkligen fort! Jag har en liten bröllopshörna på byrån i sovrummet där jag har väskan och mina smycken. Det är så mysigt att tänka på att snart, snart, snart ska jag få använda dem!!!

• Lilla Puh78

Är så himla förkyld, håller på att smälla av... Blev hemskickad tidigare igår av chefen. Inte läge att sitta och planera egentligen men nu när jag fått dottern att sova så tänkte jag ta mig lite tid att sitta här ute, få lite idéer till vigsel-/fest program.

Smycken har jag inte ens hunnit titta på. Men ska välja även dem efter stenarna i klänningen.

Misstrixie: Bra idé, hade jag inte ens tänkt på. Har bara titta lite på olika sidor på nätet, men inte tänkt på köp- och säljsidor. Utom här inne förstås.

• Monken

Tiara... ska kanske ha det i alla fall. Vad vill ni ha?

• BlivandeFruJohansson

Ska bara ha uppsatt, kanske några pärlor, men ingen tiara eller så.

• Monken

Jag har sett en tiara som jag kanske vill ha... har inte alls bestämt mig. Jag ska ha pärlor i öronen, svävande pärlor som halsband och har köpt hårnålar med pärlor på. Diademet jag har sett har inte en enda pärla på sig, det har strass. Kommer det att se konstigt ut då? Jag hittar tyvärr ingen bild på det, har sett det i en brudbutik...

Har även funderat på slöja (fast jag bestämt att jag inte ska ha någon...) Hittade den här fina. Nr 2 uppifrån är det som heter Nr 1020.

web.comhem.se/~u18412603/sloja.htm

• Bellanote

jag ska ha slöja. en med pärlor på.

monken blir det inte konstigt om du blandar strass och pärlor?? jag ska med ha ett svävande halsband så som du säger det är dem med sötvattenspärlorna va på fisklina typ?

• Bellanote

yes de jag menar "fiskelina" de ska jag ha med. har hittat dem på en sida. de hade på tre och 5 radigt.

Svar på tråden Juni 2008 Del 3