• Lapinette

Barnkarusellen

Vem vill vara med på barnkarusellen? Kanske funderar på att göra ett försök, ett avstamp och hoppa upp eller vem vet du kanske redan sitter där med den lilla i famnen? Här inne är vi ett gäng som har stött och blött detta med tantens månatliga besök, huruvida rosenrot kan hjälpa till, kiss på stickan eller kanske en sjuhärliga massa hormoner?

Nåja, de flesta av oss har faktiskt lyckats och flera trådbebisar har tittat fram sedan vår start sommaren 2006. Så numera innehåller denna sida även frågor som vilken barnvagn som rullar bäst i stadsmiljö och hur i helsike man får ungen att sova på nätterna!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Barnkarusellen
  • Lapinette

Telis - har räknat ut vilken vecka det är ÄP för dig! Antar att du känner som jag gjorde, skräckblandad förtjusning!

• Vännerfan

Heeeej tjejer!

Nu har Mugglan och jag köpt tågbiljetter till Stockholm!!! Vi kommer redan om 2 veckor, den 21 februari. Så jag hoppas ni är laddade för brunch/lunch lördagen den 23:e!!! Vi vill se ALLA där!!!!

Tack för att du kollade upp lägenheten Telis! Hoppas den fortfarande är ledig så vi kan boka den!! Ska bli så ROLIGT!!!!

• Telemarkgrrl
    Lapinette skrev 2008-02-06 15:01:40 följande:
    Telis - har räknat ut vilken vecka det är ÄP för dig! Antar att du känner som jag gjorde, skräckblandad förtjusning!
    Ja, nåt sånt. Eller kanske "skräckblandad förtjusning" minus förtjusningen. Närå, men jag klarar inte av att fundera på hela processen så mycket utan försöker att bara fokusera på ett steg i taget. Nu är steg 1 (nedregleringen) avklarad, nu ska jag fokusera på att producera lagom mängder bra ägg så får vi se vad som händer sen. Brukar inte elitidrottare prata om positiv visualisering eller nåt sånt?
  • Telemarkgrrl

Vänner, jag har mejlat och bett dom boka lägenheten men inte fått svar än! Men jag hoppas att det inte ska vara några problem, den var ju ledig när jag frågade i förmiddags!

• Lapinette

Telis - ja försök och se slutresultatet, ett litet rött, skrikande knyte !!! Jag gjorde precis som dig, var glad över varje delmoment som lyckades. Denna gång vet jag ju hur det hela funkar och kommer att bli grymt besviken om något går snett under vägen...tar för givet och siktar mot målet!

Vänner - vad skoj! Ska skriva in den 23:e februari i min kalender så får vi ta och kolla vilka som kan och vart vi ska ses!

• Telemarkgrrl

Lappis, vi har förresten också fått makens jobb att betala vårt trepack (mot löneavdrag förstås). Det var skönt, man kan ju ha roligare för dom där 10.000 eller 15.000 som man sparar på det!

• Nattson

Jag kan inte den 23feb.. Hade så gärna träffat er!

Men om jag får så skulle jag vilja följa med på lunchen på måndag?! Jag jobbar väldigt nära Stureplan.

• Mrs  B

Sms:ade med Junilejon igår och allt är bara bra med henne och knytet i magen. De hade varit på UL och allt såg fint ut.
    Hon har problem med Internet och datorer där hemma så det är därför vi inte sett henne här på ett tag.
    Hon hälsar så gott till alla!!!!!!!!!!

• Telemarkgrrl

Nattson, det är klart du får! Vad roligt!

Mrs B, hälsa tillbaka till Junilejon så mycket, skönt att höra att allt är bra med henne!

Svar på tråden Barnkarusellen