Muggles ? tydligen är det inte helt enkelt att få snits på dubbelamning, och många orkar inte amma tvillingar en och en, utan går då hellre över till flaskmatning, för att kunna mata båda samtidigt. Då antar jag att man gör som du skriver; pallar upp dem mot kuddar (eller sätter i babysitters) och håller två flaskor samtidigt.
Men du ? att du vågade köpa penséer! Igår och idag har jag oljat in ett par träbänkar som ska stå på balkongen, så snart är den redo att tas i besittning.
Och vilken cool klänning Moa har på bilden! Cool tjej överhuvudtaget, förresten!
FruLlan ? vad kul att Dublinresan blev så lyckad, i flera avseenden.
Cicci ? härlig vårbild på Victor!
Telis ? jag kopplar tummarna i ett hårt grepp nu, och lossar inte på dem förrän ditt VUL är avklarat. Eller ja, jag tänker fortsätta hålla dem under hela processen, förresten. Lika bra när man ändå är igång! Hoppas att allt ser bra ut!
Oms ? vad kul att se dig härinne! Och skönt att höra att lilla tjejen mår bättre och bättre. Det låter som att du har ett tufft jobb framför dig med vikten, men med rätt inställning går det säkert bra. Se bara på vad Vickan åstadkommit! Det underlättar ju också om du nu kan komma ut på promenader.
BS ? vad härligt att din mans kämpande med Iris sömn givit resultat! Det vore ju super om ni fick sova fram till femsnåret varje dag, i förhållande till hur det har varit.
Gosnosen ? jag beklagar verkligen att inget ägg blev befruktat den här gången. Så ledsamt! Men att de ägg som plockades ut var mogna, antar jag är ett litet positivt tecken, torts allt. Då är det ju åtminstone inte omöjligt att stimulera dina äggstockar, menar jag. Skickar en varm kram!
Frejis ? jättespännande att höra hur det går för dig med sprayandet!
Mrs B ? kommer ihåg att jag såg Mora Träsk på TV när jag var liten. Är det samma folk som håller igång ännu? Hoppas att du och Max får en trevlig stund tillsammans.