Hej mina darlings,
snabbt inlägg innan maken ska dra iväg till jobbet...
Telis, vad fan är nu detta? Jag blir så trött... Du ska bara bli mamma snart, så är det bara, du kommer bli en världens bästa mamma med
September!!!
Jag tycker inte sommaren var så kylig, men jag var ju nere hos mamma i södra Sverige. Jag älskar omlott bodies från Kappahl, de har perfekta där, jag köpte stl 50/56 (det var dubbelstl), märket kax och Newbie, tycker de var mycket bra och prisvärda. Sen hade jag omlottbodie från Po.P och där finns små trosor med, jag hade ett par shortsliknande saker till Junior i somras, de kom från Zara. Tror HM har omlott, typ 2 pack, som hänger med matchande brallor med fötter. PO.P har jätte bra sommarmössa, köp i stl 40. En liten tunn hjälm mössa.
Bra att ha ett gäng bodies, eftersom man brukar få antingen kräk eller bajs bebis i början och det är bodien som tar största smällen...
Jag kan möta upp på lördag, om ni kan tänka er Stureplan/Östermalm... Liten, du kan väl smsa mig?
AG mig själv ?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!!!!!!!!!!!
Jag vet inte ett smack, jag var helt övertygad om att jag var gravid i går! MEN jag har fått en blödning!!!!!!!!!!!!!!! Typ 5 dagar för tidigt, så min morgon har gått till att googla på nidblödning, men det verkar ju dock sällsynt med det...
Det är en ljust röd fär, och jag känner molande mensvärk...
Hur vet jag att det är nidis och inte mens, när allt känns o ser ut likadant.???? jag fattar ingenting men jag har kommit överens med Frullan att jag inte ska testa förrän på söndag, så jag kan dricka massa vin i dagarna 3 nu, ifall det skulle vara sista gången på ytterligare ett år.
jag hoppas verkligen att det är mensen.... min man är skit sur och tycker inte detta var så snyggt, så vi har haft bråk hemma med.... men det är jobbigt när det har varit stökigt mellan oss och sen har vi Victor som vi vill ge all tid och helt plötsligt kanske en ny bebis, ej lägligt liksom......... BF är desutom 26e dec i så fall, men jag kanske kan behöva ett jesus barn
Just nu tror jag inte ngt alls, men HOPPAS på mens!
kram