• Lapinette

Barnkarusellen

Vem vill vara med på barnkarusellen? Kanske funderar på att göra ett försök, ett avstamp och hoppa upp eller vem vet du kanske redan sitter där med den lilla i famnen? Här inne är vi ett gäng som har stött och blött detta med tantens månatliga besök, huruvida rosenrot kan hjälpa till, kiss på stickan eller kanske en sjuhärliga massa hormoner?

Nåja, de flesta av oss har faktiskt lyckats och flera trådbebisar har tittat fram sedan vår start sommaren 2006. Så numera innehåller denna sida även frågor som vilken barnvagn som rullar bäst i stadsmiljö och hur i helsike man får ungen att sova på nätterna!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Barnkarusellen
  • Lapinette

Telis - vi fick vår soffa såld i lördags!!! och väntar på att den nya + fåtölj ska leveras vilken dag som helst. Vet att den har kommit till butik men nu ska speditionsfirman ringa och bestämma dag. Eftersom vi inte är hemma i helgen så är det inte hela världen om leverans sker i nästa vecka. Vi har gästsängen som "soffa" just nu.

Själv fick jag värsta slemaladåben igår så jag tror det är ÄL typ NU! Om jag får komma med snuskiga detaljer så undrade maken om jag hade kissat på mig när han skulle få in "slangen". Snacka om att jag låg och vred mig av skratt när vi skulle försöka få till det. Det var likadant efter förra IVF'n ...helt sjukt blött i skogen...och så jäkligt sen ÄL.

• Lapinette

nenne - ja det finns alternativ, ska till svärmor i Frankrike.

• nennesjuttioåtta

lappis
    ja, men det är väl detsamma som fest, eller?

• nennesjuttioåtta

fast jag tror vi ska på middag, faktiskt, så inge större fyllor här inte.

ÄL-blobban! Ja, den ser jag fram emot nu! HAhahaha halkade han in till slut, eller?

• Lapinette

Och en slant han dit
    och en slant han hit
    och en slant han ner i diket!

• Lapinette

I promise nennelainen...ÄL efter en IVF är grym!

Japp, det blir partaj hos svärmor. Åtminstone jäkligt gott, franskt vin och så svärmor goda mat förstås.

• nennesjuttioåtta

hahhaah ooohh neeejjjjj picture in my head! andra gången idag! Första gången var det en pizza inblandad.

• Lapinette

Pizza och sen slemmig ÄL...jag tror jag helst vill tänka mig den första bilden ... fast det beror nog på vad mer än pizzan som var inblandad i din dagdröm???

• Lapinette

Ni som ätit trombyl alternativt 1/3 barnalbyl när är det man ska ta dem? Är det från ÄL och framåt samtidigt som vaggisarna?

Svar på tråden Barnkarusellen