• Lapinette

Barnkarusellen

Vem vill vara med på barnkarusellen? Kanske funderar på att göra ett försök, ett avstamp och hoppa upp eller vem vet du kanske redan sitter där med den lilla i famnen? Här inne är vi ett gäng som har stött och blött detta med tantens månatliga besök, huruvida rosenrot kan hjälpa till, kiss på stickan eller kanske en sjuhärliga massa hormoner?

Nåja, de flesta av oss har faktiskt lyckats och flera trådbebisar har tittat fram sedan vår start sommaren 2006. Så numera innehåller denna sida även frågor som vilken barnvagn som rullar bäst i stadsmiljö och hur i helsike man får ungen att sova på nätterna!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Barnkarusellen
  • start september

Jag tror på Freijs och Nenne ungefär samtidigt som nästa plussare!!!

Därefter tror jag på dig Lapinette, då är det väl FET?

• BrudSommar2006

Mrs B, vad tråkigt att det inte fungerar med nattsömnen, jag vet hur det är! Fast Iris skrek inte när hon låg mellan oss i och för sig men hon låg ju och småsnuttade mest hela tiden kändes det som, det gick ju inte att hålla benhårt på speciella mattider eller så.

Jag tror också på Frejis som nästa plussare ungefär samtidigt som Nenne och sedan Lappinette därefter! Tror på Telis också så småningom när det nu finns en plan för ändring i rutinerna, ska börja hålla tummarna när det närmar sig.

• Telemarkgrrl

Snart ska jag sluta tjata om mig själv... Men först måste jag bara beklaga mig lite. Om vi skulle gå vidare med ÄD så säger Landstinget i Stockholm att kvinnan måste vara UNDER 38 år när ÄD-utredningen startar. Jag fyller 38 idag, är inte det ironiskt?

• Telemarkgrrl

Frullis, du kanske tyckte att ditt inlägg var platt men jag blev tårögd, jag tyckte att det var fint! Hoppas att du får härliga dagar på landet!

• Telemarkgrrl

Jag tror att maken och jag har tröstshoppat lite idag. Hux flux har vi köpt en ny soffa. Och nu måste vi skaffa en ny matta och en ny tv för att matcha den.

• viktualia
    Telemarkgrrl skrev 2008-04-27 21:44:17 följande:
    Snart ska jag sluta tjata om mig själv... Men först måste jag bara beklaga mig lite. Om vi skulle gå vidare med ÄD så säger Landstinget i Stockholm att kvinnan måste vara UNDER 38 år när ÄD-utredningen startar. Jag fyller 38 idag, är inte det ironiskt?
    Happy Birthday 6

*kramar om*
  • Telemarkgrrl

Tänker jättejättemycket på Tinga, hoppas att Piff och Puff håller sig där inne ett tag till!

• Telemarkgrrl

Ojojoj, hittade du ingen större, Vickan?!

• Telemarkgrrl

Fniss, ja men den var fin! Tack tack!

Svar på tråden Barnkarusellen