Förlåt, det blev helt fel, jag menade bara att jag skulle komma tillbaka lite senare och skriva om min vardag, att jag ville ägna det inlägget helt åt det som händer i tråden just nu.
Jag var absolut inte ute efter att bli "tillbakaropad"!
Här kommer så min vardag:
Conny vände sig för första gången idag!! 3 gånger har vi sett honom vända över på mage den senaste halvtimmen, så nu börjar en helt ny dimension här.
Efter vaccineringen i förra veckan hade han en period med mycket gnäll och amning, men nu verkar vi vara tillbaka i efterlängtade rutiner igen. Våra rutiner är en lång (ca 2h) sovstund på förmiddagen och en på eftermiddagen. Sen försöker jag få till en powernapp tidig kväll också, men det funkar inte alltid. Nattamning vid 2-3-tiden och 5-6-tiden för det mesta.
Rutiner är underbart.
Sen har jag varit förkyld i en vecka nu, kan det gå över nån gång? Conny har fått lite av det (snuva), men verkar klara sig bra ändå.
Vi bygger nytt garage hemma, vilket vi väntat på i nästan ett år... Härligt att bygget äntligen är igång! På måndag kommer betongen till plattan, så då ska jag försöka hålla katterna inne. Hittills har de dock gjort tassavtryck i allt vi har gjutit!!
Känns som att det är söndag idag eftersom sambon slutade tidigt och vi hade en mysig grillmiddag med några kompisar igårkväll. Lyxigt att vi har en hel dag till ledigt ihop innan det är jobb för sambon igen.
På lyxigt lördagsmanér funderar jag på att göra redd grönsakssoppa och mackor till middag, hahaha...