Glad Valborg!
Här har det hänt massor på ett par dagar!
Jesus Crist TINGA, jag hoppas så att Piff och Puff stannar ett tag till. Vilket fantastiskt inlägg av din man, det var verkligen rörande...
Nennelainen: Prego, shit vad spännande nu! Jag har läst så mycket om det (på FL) att jag inbillar mig att ni kommer få nästa tvillingpar! Hi hi hi
TELIS GUMMAN!!!!!!!!!!!!!
What to say? Helsike alltså! Skönt att ni har en plan framför er och en sak är säker, ni kommer bli föräldrar, det är bara lite knorr på statistiken i tråden nu.
Frejis: Spännande, snart är det dags för dig med! Tänk vad många IVF bebisar det är på gång i denna tråden, nu verkar de vara 4-5 stycken!
Härligt med Italien och bila, jag ska åka till Kroatien den 22 juni, när Junior är 1 år och 1 dag Vi bilar ner och stannar på ngt ZimmerFrei på vägen ner, förut körde vi i ett sträck från södra Sverige. Var det nu ni skulle åka eller senare?
Ha det så bra i Uppsala! Det är ju världens Valborgsröj där idag med Champagnefrukost! I like! Men det är det ju i alla stora universitets städer i dag, jag minns själv alla sillafrukostar med champagne i Lund o längtade tillbaka till den tiden en kort sekund
Lappis... Okej, nu gäller FET, betyder det att ni insiminerar ett av de frysta äggen? När gör ni det i så fall? För som jag förstod det hade du värsta halkbanan i muffen nu och ev ÄL och snabeln hade glidit in trots allt?
Mugglan, Piggis och Vänner, ha det så fantastiskt skönt på fikan idag!
Mugglan: Min farmor är döende så jag ska åka ner till Blekinge på söndag för avsked, vet inte hur det ser ut till den 17 maj, verkar som jag kommer nu, men farmor har slutat äta nu och det kan gå fort. Så jag har inte bokat ngt än, jag tänkte att det får bli som det blir och säkert överpris om jag väl kommer iväg...
Liten och Mindre förkylda, krya på er!
Frullan och Snartis, underbar picknick sist, och de goda ölen som Frullan hade med sig satt som ett spjut i vårsolen! Thanx!
Vardagen är underbar, jag njuter varje dag. Vi går nu i parken mycket och smutsar ner oss i sandlådan och sen gungar vi. Victor går nu runt möblerna hemma och är relativt rörlig. men han fattar fortfarande inte hur man kryper Vilket är skönt! Tror ev att han snart går själv och hoppar det stadiet.
Han är inne i en skitsov-period igen, vaknar 3-4 gånger per natt. har givit honom massa juice blnadat med vatten på nätterna o även välling, vad händer då, jo han har kissat utanför för blöjan är så full... ja är det inte det ena såär det det andra, men jag ska nog få bukt på det hela igen! De har ju sina perioder....
I dag ska jag städa lite för i helgen kommer mina föräldrar en tur till sthlm för att träffa sitt barnbarn och oss.
Hoppas alla mår bra och jag har säkert glömmt någon nu, men jag måste plocka upp Victor ur hoppgungan, han har suttit där ett tag
KRAMAR till alla, vi alla behöver massa kramar av olika anledningar!
mer snusk i tråden håller med Mugglan