Augusti 2009
Undrar om det är nån mer än jag som gifter sig i augusti 2009, jag o min m2b gifter oss den 29de augusti kan inte vänta. hur långt har ni kommit i planeringen? har endast bokat kyrka hitills./Anki
Undrar om det är nån mer än jag som gifter sig i augusti 2009, jag o min m2b gifter oss den 29de augusti kan inte vänta. hur långt har ni kommit i planeringen? har endast bokat kyrka hitills./Anki
Förlovade!
Igår överraskade Mattias mig i regnet i en gångtunnel mellan den lägenheten vi håller på å renovera å den lägenheten där vi fortfarande bor i just nu. Vi hade klivit av cyklarna eftersom det spöregnade, stod och kysstes en stund och sen föll han plötsligt på knä och ställde den frågan jag längtat efter. Jag bara skrek och tårarna bara sprutade. och ringarna han köpt var perfekta.
Å nu vet jag när... Jag är ingen Augustibrud, jag är en Septemberbrud. Borgholms slottsruin gick inte att boka med 100% säkerhet i Augusti eftersom det räknas till sommarsäsongen. Första helgen i september är därför den första bokningsbara helgen och den har varit bokad i vårt namn sedan förra hösten liksom kyrka och svit på Hotell Borgholm... Men jag tycker om er här så jag kanske skriver i er tråd i alla fall.. om de e OK?
Kramom er!!
/Lyckliga Leese
Grattis Leese. Här blir det också giftermål i augusti-09. Vi har inte bokat något ännu men jag har köpt det mesta till inbjudningskorten. Om jag inte hade börjat hänga här på B.T hade jag nog inte haft så bråttom. Jag visste ju inte att det var så mycket att tänka på:) Men oj vad roligt det är att planera. Det uppfyller all min vakna tid just nu.
Hej!
Jag ska också gifta mig i augusti -09, i sollentuna.
Vi har kommit så långt att vi bokat kyrka och festlokal och börjat fila på en gästlista. Men det känns som om det ligger lite på is över sommaren och bara njuta av tanken att vi faktiskt ska gifta oss.
Kan tillägga att det blir den 22/8.....Någon mer som slår till då?
Hej überbiber
Vi gifter oss oxå den 29de augusti var gifter ni er?
"Jag och prinsen gifter oss 29/8 2009! Vi har inte heller kommit så långt, men vi har iallafall bokat prästen :)"
Vi gifter oss i S:t Eriks kyrka i Sollentuna men kommer att ha festen på Skälbygård i Barkaby, dåp det inte fanns några bra festlokaler i Sollentuna som passade våra önskemål.
Ni andra som har en bit mellan kyrka och festlokal, hur kommer ni att göra med transport?
Hej allihop!
Vi gifter oss också i Augusti 2009.
Kermit100: samma dag som dig, 22/8
Vi har inte kommit så långt i planeringen mer än bestämt datum och vilken kyrka vi skulle vilja gifta oss i. Skissat lite på gästlista så vi vet ungefär hur många vi kan bli, så nu på semestern blir det till att åka runt och kolla lite på lokaler.
Just nu tycker jag det är roligast att tänka på alla detaljer runt omkring, kanske märks i min blogg =)
Hejhej!
Vi gifter oss den 8 augusti 2009
Vi har inte heller kommit så långt i planeringen. Kyrkan är prel bokad ock lokalen ska vi titta på om tre veckor, när vi har semester. Jag har bokat tid hos min frisör, jag vet att hon alltid har fullt upp så det tyckte jag var lika bra. Vill inte gå till någon annan en sådan dag.
Annars är det mesta klart, inne i huvudet som ngn annan skrev tidigare. Just nu kollar vi mest runt på olika bröllopssajter och diskuterar hur vi vill ha det. Tar i "på riktigt" efter sommaren.
Men oj vad roligt det är att planera
Hej lönnsjö :)
Vi gifter oss på samma dag :) Vart ska ni gifta er?
Hej Pearlgirl!
22/8-09 blir en stor dag för oss!
Vart gifter ni er?