Augusti 2009
Undrar om det är nån mer än jag som gifter sig i augusti 2009, jag o min m2b gifter oss den 29de augusti kan inte vänta. hur långt har ni kommit i planeringen? har endast bokat kyrka hitills./Anki
Undrar om det är nån mer än jag som gifter sig i augusti 2009, jag o min m2b gifter oss den 29de augusti kan inte vänta. hur långt har ni kommit i planeringen? har endast bokat kyrka hitills./Anki
sätter mej också in här för vi planerar bröllop augusti 2009 planeringen är i full gång och jag/vi kan knappt vänta 1 år till.. Jag har också några kilon jag vill ha bort men hur gör jag då med klänningen? Jag ska he en som min väninnas mamma ska sy, men om vi tar min mått nu så stämmer de ju inte alls om 1år (hoppas jag) men inte kan jag ju vänta hur länge som helst på att låta henna börja sy upp den. Hur ska jag göra??
Jag tänker vänta tills i december/januari innan jag börjar prova klänningar...
Det borde väl funka för dig oxå med att vänta kanske till i december. Antar att din mammas vännina är duktig på att sy o då borde hon oxå hinna med det utan att hon får sitta o sy under stress.
Min mamma ska sy min dotters näbbklänning o hon ska göra om den från 1 hel klänning till 2-delad o dessutom göra 2 överdelar till den. O hon börjar nog inte förrän i kanske mars-april nästa år. Nu är ju det iofs mycket enklare...
Jag funderar på att låta svärmor så min klänning. Men jag tycker det är så svårt att bestämma hur den ska se ut. Det känns ju också som man vill ha något slags mönster att utgå ifrån, hur gör du med det?
Hej EhjärtaE och ylle08 grattis till förlovningen/bröllopen, Jag bor på Irland i Cork min M2B är Irländare är med här då vi gifter oss på Hammarö utanför Karlstad där jag kommer ifrån i Augusti nästa år. Försöker få så mycket tips som möjligt här lite svårt o planera på avstånd men det ska allt gå=) Idag är det 1 år och en månad till vi gifter oss längtar=) har hittills bara bokat kyrkan och tror jag hittat min klänning, bara provat 3 på ett ställe så känns lite för bra för att vara sant men älskar den verkligen sett den i en tidning innan o den va ännu finare i verkliga livet=)
/Anki
Jag är så glad! Jag hittade ett jättefint mönster igår, det är nästan exakt så jag vill ha min klänning, bara lite detaljer jag vill ha annorlunda. Min drömklänning! Jag till och med drömde om den i natt Vad tycker ni? www.voguepatterns.com/item/V2803.htm&page=1
Anki82: Jag har flyttat 130 mil för att bo med min pojkvän Fast det är ju inom Sverige. Roligt att du har hittat din klänning! Själv har jag inte provat en enda, bara tittar massor på internet, men jag ska nog prova lite innan jag bestämmer mig helt
Hej EhjärtaE klänningen va super fin! har kort på min i mitt galleri. Om du drömmer om den måste det ju vara rätt=)
Här är det äntligen SOL så har varit ute större delen av dagen så skönt. hur e det med alla? /Anki
Fina klänningar!!!
Jag har idag tappat min förlovningsring!!!
Den är för liten, har alltid varit, och jag ska/skulle knacka ut den. Vi sitter och pratar om det vid lunch... jag sätter ringen på lillfingret och går ut. Vi jobbar ute i trädgården och när jag kommer in ser jag att den är borta!!!!! Vi har en tomt som är på 40000kvm. Vi visste ungefär vart jag varit. Vi har letat och letat, vi hittar den inte!!! Vad göra, snyft.
Åh nej dum fråga kanske men har ni tittat inne? kanske föll innan du gick ut? Hoppas du hittar den! Kram på dig
Nej, vi gick raka vägen från köksbordet och ut. Ingen ring har vi hittat! Känns så himla tråkigt, även om en ring går att ersättas, så är det ju ändå den ringen som känns som den riktiga.
Absolut håller tummarna att du hittar den igen! Kram på dig