Augusti 2009
Undrar om det är nån mer än jag som gifter sig i augusti 2009, jag o min m2b gifter oss den 29de augusti kan inte vänta. hur långt har ni kommit i planeringen? har endast bokat kyrka hitills./Anki
Undrar om det är nån mer än jag som gifter sig i augusti 2009, jag o min m2b gifter oss den 29de augusti kan inte vänta. hur långt har ni kommit i planeringen? har endast bokat kyrka hitills./Anki
Hejhej!
Vad duktiga ni är allihopa!
SaraPayam, närjag jobbar natt brukar jag äta sallader. Typ tonfisk eller kycklingsallad med en massa goda grönsaker och en massa frukt. Ja det är inte lätt. Fast jag tycker din "nattamat" låter helt okej.
Kul med kuvertavgiften förresten!
Jag vill oxå börja prova klänningar...men det får vänta tills januari...ska bli lte smalare först är det tänkt. Ha det gott allihopa!
Här går det oxå bra. Motivationen är på topp här oxå. Körde första passet på träningscykeln igår o det kändes riktigt bra i knäet, efter 25 min. Mer hann jag tyvärr inte med fullbokat schema. Idag ska jag köra minst 30min om knäet tillåter.
Pratade med fotografen igår så nu är hon bokad... Ska träffa henne nu den 7 augusti för att få mer info o för att se lite bilder o så. Jättetrevlig var hon. Sällan man skrattar när man pratar med någon första gången men det gjorde jag många gånger..
Kämpa på allihopa!
Hej alla augustibrudar!!
Hur går det för er med planering? O alla er som kämpar med vikten, går det bra??
Här flyter allt på. Vi har nu oxå fixat florist. Igår var vi iväg till "grannen" o lånade båt o var ut en sväng på sjön, skönt! Har inte varit på skön sen -05. O när vi var på väg därifrån träffar vi deras dotter som jobbar som florist. Hon skulle göra den åt oss till ett bättre pris, har en egen firma o vi skulle då få betala grossistpris.. O känner jag henne rätt så vill hon inte ha särskilt mycket för själva jobbet. Hela familjen är hur snälla som helst, för snälla...
O längtar nu tills vi ska träffa fotografen..
Med viktminskningen går det bra, -1,5kg sen i tisdags...
Ha en bra helg. Nu ska vi åka på marknad
/Madeleine
Hejsan!
Planeringen ligger på is just nu. Vill så mycket men känner att vi inte kan fixa så mycket mer innan vi bestämt lokalen. Har bokat kyrka och frisör, blommor är oxå fixat och en kör till vigslen. Hmm, kanske dumt att boka för mycket innan vi vet vilka datum lokalen är ledig som sagt.
Hittade sizoflor igår Läste om det i en annan tråd här på BT. Min m2b har det på sitt jobb. Hm kan bli fint att duka med...ovanpå linnedukarna...eller?
Vikten går neråt 1,2kg sedan i måndags. Härligt!!
Nu ska jag fixa och dona lite, vi ska ha gäster och grilla ikväll. Imorgon blir det bio med nga kompisar. Mamma Mia (stavas...) ngn som sett den?
Hej Vår planering ligger på is då det känns som vi inte kan göra så mycket mer just nu härifrån får komma igång i september igen när vi varit i sverige o bokat lokal o så. Vikten går inte alls denna veckan.. Syrran o hennes Familj har varit här hela veckan med en massa gotti saker från sverige ostbågar o kexchoklad mm så har syndat HELA veckan. Men kände att det är så sällan som jag får godsaker från sverige så unna mig denna veckan o startar på riktigt imorgon.
Ja planeringen ligger verkligen på is här också och som sagt vikten också... Men på fredag åker vi. Hurra!
Hej!
Har bara skrivit här en gång förut, men nu är jag förlovad! Så nu hoppas jag att bröllopsplaneringen skall få lite bättre fart! Vi har inte bokat någonting än så länge, men har lite kyrkor och lokaler som vi vill åka och titta på, får se när vi får tid bara...
Vad gäller vikten trivs jag ganska bra med den (gick ner ganska mycket, ofrivilligt förra sommaren och hösten). Min sambo älskar mig som jag är och jag känner inte att jag behöver ändra mig för en enda dag.
Var bor alla? Själv bor jag i Luleå...
EhjärtarE grattis till förlovningen!
Hmm,jag blir så avundsjuk på alla dem som är nöjda med sin kropp. Jag har en hel del överflödiga kilon efter två graviditeter. Vill ha bort dem!1 Inte bara för att jag ska gifta mig, mest för att jag vill må bra, orka mer fysiskt osv. Ur hälsosynpunkt helt enkelt. Men det som satt fart på motivationen är ju helt klart bröllopet
EhjärtarE Grattis till förlovningen :)
Jag bor i Jönköping.
Här går det väl så det med vikten just nu, har inte mått så bra den sista veckan, så jag har slarvat en hel del med motionen, men har dock ätit ganska rätt. Men det har blivit lite små ätande/tröstätande, fick veta att jag har ett blåsljud på hjärtat härom dagen, så jag ska få göra lite undersökningar å så. Men det behöver inte vara något farligt som tur är....men har tröstätit lite ändå ;)Dum ovana man har.
Hur går det med planeradet annars? Vårat ligger verkligen på is...vill bara njuta av sommaren nu :)
Hoppas att ni alla har en bra dag Kram på er :)
Grattis till förlovningen EhjärtarE!!
Måste vara skönt att vara nöjd med vikt o kropp. Jag har ca 20 kg som jag vill få bort.
Har sista veckan gått ner 2,2kg!!!!! Härlig känsla o motivationen höjs ännu mer.
Vi bor 2 mil utanför Eskilstuna.. O nu kan vi inte planera mer.. Ringde igår till en cateringfirma för prislista o vi preliminärbokade dem. Vill vi inte ha dem var det bara att ringa o säga det. En bekant berättade att de hade anlitat dem till sitt bröllop med ca 100 gäster o deras sammanlagda utgifter blev på 25000kr. De hade buffé o det är väl vad vi oxå har tänkt oss, så det ska bli spännande att se vad maten kan komma att kosta. Väntar med spänning på brevet.
Annars har vi allt fixat i princip. Bara sminkning o min klänning kvar för övrigt vad gäller det stora.
Ha en fortsatt bra vecka!
/Madeleine