Augusti 2009
Undrar om det är nån mer än jag som gifter sig i augusti 2009, jag o min m2b gifter oss den 29de augusti kan inte vänta. hur långt har ni kommit i planeringen? har endast bokat kyrka hitills./Anki
Undrar om det är nån mer än jag som gifter sig i augusti 2009, jag o min m2b gifter oss den 29de augusti kan inte vänta. hur långt har ni kommit i planeringen? har endast bokat kyrka hitills./Anki
Oj va ni alla har massa planerat, börjar känna att det är dags för en resa hem snart nu så vi kan ha lite mer än kyrkan bokat, har fått förslag på lokal o catering men vill inte boka utan att ha sett det. Min syster kommer över i veckan så då¨ska vi prova klänningar för första gången längtar=) Anki
Tack!!
Vi ska gifta oss i Stenkvista kyrka utanför Eskilstuna 15 augusti.. Bor ca 1,5 mil ännu längre ut på landet... Färgtema är bestämt
Den preliminära gästlistan är klar. Har i princip bestämt ring. Ska o kolla på klänningar snart... Solist o tärna är fixat. Har fått tips om fotograf. Ska ringa henne inom närmsta dagarna.
Näbbklänningen har jag fixat mönstret till, min mamma ska sy den.
Inbjudningskort, placeringskort o tackkort är oxå fixat, så nu blir det lite slötid i planeringen ett tag.
Har bestämt att det inte blir någon fest efter, utan bara middag. Varken jag eller min m2b är särskilt mycket för fest, så det föll sig ganska naturligt.
/Madeleine
Glömde skriva att jag fyndade skor till bröllopet i fredags. 150kr betalade jag. Så nöjd med det.
Härligt när man kan göra fynd! Själv så sneglar man ju in i var skoaffär som man går förbi, för utbudet på vita skor är ju ganska så brett just nu. Men jag har inte hittat DEN rätta skon än. Vill att den ska vara snygg samtidigt som den är bekväm, för man vill ju inte ha ont i tassarna på kvällen.
Åh skor har jag inte ens vågat börja tänka på.. Tänker att jag måste välja klänning först så att de matchar.
Jag ska bara ut och jogga lite först.. ;)
Jag har nästan bestämt klänning. O skorna passar till de två jag tvekar mellan. Så jag är riktigt nöjd med fyndet.
Själv har jag inte vågat titta närmare på klänning än......Måste nog jogga en del jag med! =) Tur man har ett år på sig att komma i form, fast rund ÄR ju en form!!!!! Hmmmm
Nä jag får ta tag i dert efter semestern, och ja man kan ju för all del försöka göra bra val även under semestern.
Haha, ja rund är ju verkligen en form, en form att räkna med... jag ska nog också vänta till efter semestern...
Jag försöker nu att föreställa mig som jag ser ut idag i brudklänning och försöker tycka att det är ok... inte det lättaste.. man vill ju fånigt nog vara i form när man gifter sig...hihi ja alltså en annan form än den runda då
/Sara
SMarie: ja du de är inte lätt, jag håller med på att försöka ändra formen ;) Men jag har börjat redan nu, vill inte skjuta upp det....tiden springer ju iväg :)
Så nu blir det många gympass framöver & börjar redan se resultat på mina armar ;)
Har ni några bra tips att dela med er av?
Skriver in mig här.
Här planera set bröllop den 1/8 2009
Har bokat lokal, fotograf, band och har nog bestämt mig för vilken inbjudningskortserie vi ska betälla.
Kyrkan får vi inte boka förrän i november?
Jag vill ha vissa saker klara så kan man ta det lugnt senare...
Hoppas vi kan hjälpa varandra med tips och ideér under årets gång