Augusti 2009
Undrar om det är nån mer än jag som gifter sig i augusti 2009, jag o min m2b gifter oss den 29de augusti kan inte vänta. hur långt har ni kommit i planeringen? har endast bokat kyrka hitills./Anki
Undrar om det är nån mer än jag som gifter sig i augusti 2009, jag o min m2b gifter oss den 29de augusti kan inte vänta. hur långt har ni kommit i planeringen? har endast bokat kyrka hitills./Anki
Kom på... En metalldetektor?? Det borde väl finnas att hyra eller nåt? Nu kände jag mig hoppfull för en stund.
Vilken bra ide, vet inte var du bor men googla det verkar finnas o hyra runt om i sverige så kolla det! lycka till!
EhjärtarE: vad roligt att du har hittat en klänning som du känner att du kan trivas med :) Vad är det du har tänkt att göra om på den? Den är verkligen superfin :)
Vita rosen: Hoppas att du hittar ringen....håller tummarna åt dig :)
vita rosen!
metalldetektor!!!!!
Har letat hela förmiddagen, känns kört tyvärr!! Och jag hittar ingen metalldetektor för uthyrning... hittade en i skåne men jag bor i uppsala
Vad jobbigt för dig. Hoppas verkligen att du hittar den. Har du den försäkrad? I så fall kan du ju få ut en ny. Visst känslan med den ringen kommer ju inte bli densamma men ändå....
Just det, glömde säga att imorgon är det precis ett år kvar till vi gifter oss :) Känns så härligt & dessutom börjar vi vår semester imon....så om vädert håller i sig blir det picknick på stranden.
Någon så har några bra förslag på picknick mat?
Vi gifter oss också den 1/8 nästa sommar. Nu kan nedräkningen börja
Ja visst gör den :) Det ska bli så kul...längtar som bara den nu :) Har du hittat ringen?
Hej Vita rosen såg att det fanns en i örebro på hitta.se kanske de vet nån närmare om du ringer dem?
I tisdags var det exakt 13 månader tills vi gifter oss så vi ligger lite efter...