• Anki82

Augusti 2009

Undrar om det är nån mer än jag som gifter sig i augusti 2009, jag o min m2b gifter oss den 29de augusti kan inte vänta. hur långt har ni kommit i planeringen? har endast bokat kyrka hitills./Anki

• Svar på tråden Augusti 2009
  • Vita Rosen

Kom på... En metalldetektor?? Det borde väl finnas att hyra eller nåt? Nu kände jag mig hoppfull för en stund.

• Anki82

Vilken bra ide, vet inte var du bor men googla det verkar finnas o hyra runt om i sverige så kolla det! lycka till!

• SaraPayam

EhjärtarE: vad roligt att du har hittat en klänning som du känner att du kan trivas med :) Vad är det du har tänkt att göra om på den? Den är verkligen superfin :)

Vita rosen: Hoppas att du hittar ringen....håller tummarna åt dig :)

• Vita Rosen

Har letat hela förmiddagen, känns kört tyvärr!! Och jag hittar ingen metalldetektor för uthyrning... hittade en i skåne men jag bor i uppsala

• SaraPayam

Vad jobbigt för dig. Hoppas verkligen att du hittar den. Har du den försäkrad? I så fall kan du ju få ut en ny. Visst känslan med den ringen kommer ju inte bli densamma men ändå....

• SaraPayam

Just det, glömde säga att imorgon är det precis ett år kvar till vi gifter oss :) Känns så härligt & dessutom börjar vi vår semester imon....så om vädert håller i sig blir det picknick på stranden.
    Någon så har några bra förslag på picknick mat?

• Vita Rosen

Vi gifter oss också den 1/8 nästa sommar. Nu kan nedräkningen börja

• SaraPayam

Ja visst gör den :) Det ska bli så kul...längtar som bara den nu :) Har du hittat ringen?

• Anki82

Hej Vita rosen såg att det fanns en i örebro på hitta.se kanske de vet nån närmare om du ringer dem?

I tisdags var det exakt 13 månader tills vi gifter oss så vi ligger lite efter...

Svar på tråden Augusti 2009