Augusti 2009
Undrar om det är nån mer än jag som gifter sig i augusti 2009, jag o min m2b gifter oss den 29de augusti kan inte vänta. hur långt har ni kommit i planeringen? har endast bokat kyrka hitills./Anki
Undrar om det är nån mer än jag som gifter sig i augusti 2009, jag o min m2b gifter oss den 29de augusti kan inte vänta. hur långt har ni kommit i planeringen? har endast bokat kyrka hitills./Anki
På måndag ska jag iväg o införskaffa mig en motionscykel, sen blir det att cykla minst 20 minuter varje dag o räkna points vad gäller maten. För 3 år sedan gick jag ner 11kg på 4 månader o tyvärr mycket fusk, men nu är jag mer motiverad så det borde gå fort att komma till målet... Räknade points o cyklade då med.
Jag har också räknat points, gick ner 17 kg på 4 månader så även jag känner att det är möjligt. Vi klarar det om vi vill, men måste tänka på att vi kommer att vara vackrast i världen oavsett, ellerhur!?
Ja men absolut
Hej jag hänger med på jakten med vikten :) Jag har gått ner 10 kg det senaste året, men har som mål att gå ner 10-15 kg tills bröllopet :) Och jag SKA lyckas!!! Eller jag måste ;)
Jag kommer att ära "rätt" enligt tallriksmodellen & träna så mycket som möljigt. Va & tränade idag, körde cross roaden 40 minuter & sen styrka efter det :) Känner mig jätteduktig :)
Nu får vi se till att peppa varann så att vi lyckas :)
Vad duktig du är!
Jag längtar tills imorgon så jag kan sätta igång o trampa.
vad bra att vi är flera då blir det genast lättare, men måste erkänna att jag inte varit särskilt duktig i helgen... hihi
jag måste ner minst 20 och det är ju en del.
Men å andra sidan har jag hittat en återförsäljare av "min" klänning i Stockholm och det är väldigt roligt.
Idag ska jag iväg och titts på hus, spännande...
Jag ska väl oxå ner runt 15-20kg för att vara någorlunda nöjd till bröllopet.
Räknar du oxå points nu eller var det "bara" förut?
Vad kul att åka o titta på hus...
Jag har ingen övervikt, men skulle ändå vilja minska ca5kg till bröllopet. Dessa 5 kg hänger väl kvar från graviditeterna och nu blir det en extra morot att ta tag i det.
Åh vad bra, fler som ska gå ner 15-20 kg!! Toppen, jag hänger på. Ska räkna points och motivera mig med stegräknaren. Nu jäklar, kom igen!! Jag vill så gärna, vi måste peppa varandra. Skönt att ha fler i samma situation att "prata" med. 15-20 kg på ett år ska väl gå bra. Vad som brukar fela för mig är helt klart motivationen. Men som sagt vi kan väl peppa varandra så blir vi de vackraste brudarna i augusti 2009
Vad kul med fler som räknar points...
Motivationen borde väl inte tryta nu när det är dags för att bli fin för bröllopet. KÄMPA!!!!
Lycka till.