• Anki82

Augusti 2009

Undrar om det är nån mer än jag som gifter sig i augusti 2009, jag o min m2b gifter oss den 29de augusti kan inte vänta. hur långt har ni kommit i planeringen? har endast bokat kyrka hitills./Anki

• Svar på tråden Augusti 2009
  • Lövnäs

På måndag ska jag iväg o införskaffa mig en motionscykel, sen blir det att cykla minst 20 minuter varje dag o räkna points vad gäller maten. För 3 år sedan gick jag ner 11kg på 4 månader o tyvärr mycket fusk, men nu är jag mer motiverad så det borde gå fort att komma till målet... Räknade points o cyklade då med.

• SMarie

Jag har också räknat points, gick ner 17 kg på 4 månader så även jag känner att det är möjligt. Vi klarar det om vi vill, men måste tänka på att vi kommer att vara vackrast i världen oavsett, ellerhur!?

• SaraPayam

Hej jag hänger med på jakten med vikten :) Jag har gått ner 10 kg det senaste året, men har som mål att gå ner 10-15 kg tills bröllopet :) Och jag SKA lyckas!!! Eller jag måste ;)
    Jag kommer att ära "rätt" enligt tallriksmodellen & träna så mycket som möljigt. Va & tränade idag, körde cross roaden 40 minuter & sen styrka efter det :) Känner mig jätteduktig :)
    Nu får vi se till att peppa varann så att vi lyckas :)

• Lövnäs

Vad duktig du är!
    Jag längtar tills imorgon så jag kan sätta igång o trampa.

• SMarie

vad bra att vi är flera då blir det genast lättare, men måste erkänna att jag inte varit särskilt duktig i helgen... hihi
    jag måste ner minst 20 och det är ju en del.

Men å andra sidan har jag hittat en återförsäljare av "min" klänning i Stockholm och det är väldigt roligt.

Idag ska jag iväg och titts på hus, spännande...

• Lövnäs

Jag ska väl oxå ner runt 15-20kg för att vara någorlunda nöjd till bröllopet.

Räknar du oxå points nu eller var det "bara" förut?

Vad kul att åka o titta på hus...

• Vita Rosen

Jag har ingen övervikt, men skulle ändå vilja minska ca5kg till bröllopet. Dessa 5 kg hänger väl kvar från graviditeterna och nu blir det en extra morot att ta tag i det.

• lönnsjö

Åh vad bra, fler som ska gå ner 15-20 kg!! Toppen, jag hänger på. Ska räkna points och motivera mig med stegräknaren. Nu jäklar, kom igen!! Jag vill så gärna, vi måste peppa varandra. Skönt att ha fler i samma situation att "prata" med. 15-20 kg på ett år ska väl gå bra. Vad som brukar fela för mig är helt klart motivationen. Men som sagt vi kan väl peppa varandra så blir vi de vackraste brudarna i augusti 2009

• Lövnäs

Vad kul med fler som räknar points...
    Motivationen borde väl inte tryta nu när det är dags för att bli fin för bröllopet. KÄMPA!!!!
    Lycka till.

Svar på tråden Augusti 2009