Augusti 2009
Undrar om det är nån mer än jag som gifter sig i augusti 2009, jag o min m2b gifter oss den 29de augusti kan inte vänta. hur långt har ni kommit i planeringen? har endast bokat kyrka hitills./Anki
Undrar om det är nån mer än jag som gifter sig i augusti 2009, jag o min m2b gifter oss den 29de augusti kan inte vänta. hur långt har ni kommit i planeringen? har endast bokat kyrka hitills./Anki
Idag har vi köpt servetterna till bröllopsbuffen, o tyg till dotterns klänning. Så vi kommer en liten bit varje vecka.
Vi ska gifta oss den 1a augusti 2009 och igår bokade vi lokalen Känns helt underbart
Än så länge så har vi inte kommit längre än så men ska ringa kyrkan idag och se vad som sägs. Sen så ska det väl börja planeras ordentligt då... Vet inte i vilken ände man ska börja bara
Igår lyckades jag äntligen knåpa ihop det första inbjudningskortet. Finns i mitt gallerie, säg gärna vad ni tycker. Sedan ringde vi och prel.bokade en lokal som vi ska åka och titta på den 5:e :)
De va jättefina :) Ska ni ha blått som tema?
Håller med föregående talare. De var jättefina.
Fina inbjudningskort!! Vi ska in till stan i helgen och spana lite vad som finns...
Tack :)! Ja blått, vitt och vanlij.
Lycka till Vita Rosen. Jag hittade inga jag gillade något särskilt, så jag tyckte det var lika bra att göra dem själv :)
Jo vi ska också göra dem själv. Det svåra kommer nu då vi ska välja hur de ska se ut
Jag hade tänkt att vi oxå skulle göra egna, men vi hittade så fina färdiga, som var på rea. Så jag kunde inte stå emot. Knappt 200kr betalade vi för inbjudningskort, placeringskort o tackkort.
lövnäs: har du bild på de?