Cicci, nu skriver jag lite grand, fast du kanske inte vill - hoppas att det är ok.
Först & främst så skickar jag en jätte-jättekram - precis som Nenne så har jag läst mellan raderna ett tag, men trodde inte heller att det var "så illa". Självklart kan man inte råda i en sån här situation, men håller med Frejis (du är klok & rak!) i det hon skriver. Plus att jag tycker att du MINST lika mkt förtjänar att leva ditt liv med en man som är minst lika bra som Nennes & Lappis (& min!). Du är ju så himla go, trevlig, smart osv, osv & förtjänar verkligen bara det bästa & inget mindre än så. Sen är det självklart inte svart eller vitt, men det gör mig ont att se hur illa du far när han är berusad. INGEN förtjänar att behandlas på det viset. ...och DU, sluta GENAST upp med att säga att du själv också har dina fel & brister!!! Det mår du bara dåligt/sämre av!!
Som sagt, hoppas du inte tar illa upp för att jag skrev nu, men kunde inte låta bli. Egetligen skulle jag kunna skriva mkt mkt mera, men hoppas att jag fick fram lite grand av mina tankar iaf. Stoooooooooooooor kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam