• viktualia

Ännu en tur med barnkarusellen

Hej alla barnkarusellsåkare!

Dags att säkra vår mötesplats på nätet! Välkomna alla gamla och nya medresenärer! Jakten på plusset, nojjandet, grubblandet, gråten och fnissen - allt har sin plats här i denna goa gemenskap!

• Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen
  • Telemarkgrrl

Skyll på mig nenne! Så fort jag satte på tv:n idag så var det nån jädrans svensk som kom sist i nån final.

• Telemarkgrrl

Och i tennisen vann svenskarna ett enda set och det var när jag var ute och fixade lunch.

• nennesjuttioåtta

OK, då blir det TV-förbud för dig imorgon, det hör jag det. *snor fjärrisen*

• nennesjuttioåtta

Eller också är det MITT fel. *darrar på läppen* Jag brukar ha en dålig aura runt mig som slår ut maskiner och andra grejer. Poff bara! Och sen blir det svart.

• nennesjuttioåtta

nej, nu går ögonen i kors TROTS mina specialslipade glasögon. Dags att knoppa! Förhoppningsvis kommer min make hem och luktar inte alltför mycket aceton... Uuuhuuu, han är på min förre "
    sambos (bodde ihop när vi säsongade) svensexa och jag hade också velat vara med! Men nähe, det gick inte för sig. Kanske tur det för det var paintball och grejer och jag får ju blåmärken bara jag ser något hörn (det är därför vi har runt bord framför soffan)...

• Telemarkgrrl

Nej, ta inte min fjärris! Det kanske räcker med att jag sitter på balkongen och kollar på tv:n genom vardagsrumsfönstret?

• Telemarkgrrl

Och jag ska ut på balkongen och titta på månförmörkelsen och hångla med maken.

Sov så gott, nenne, och kramar!

• nennesjuttioåtta

Det beror på, är det 3-glas?

• nennesjuttioåtta

mysigt värre! Hångla som ystra tonåringar så den rökande grannen sätter fimpen i halsen. För gott *know what I mean*

• nennesjuttioåtta

god natt, Tubbisen!!!! Hälsa maken!

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen