gottelina skrev 2008-09-05 13:38:39 följande:
Det jag menar är att man tycker ofta att man vet allt som 15-åring men när man tittar tillbaka så inser man att mycket har ändrats. Detsamma gäller för alla åldrar för om jag tittar tillbaka på när jag var 20 så kan jag skratta åt en hel del. Det betyder inte att jag var en ovanligt omogen 20-åring eller så men sättet att se på saker ändras med tiden på både gott och ont. Jag har inte riktigt samma värderingar idag som för 15 år sen. Därmed inte sagt att de jag har idag är bättre men de är ju anpassade till där jag befinne´r mig i mitt liv just idag. Svårt att förklara vad jag menar i skrift men jag hoppas du förstår att jag inte är ute efter att dissa sig varken för din ålder eller din vilja att förstora brösten. Ditt liv, ditt val. Jag tycker själv att det är kul att diskutera saker och ting och det kan ju väcka tankar hos mig och utmana mig att omvärdera vissa saker. Sen kanske jag kommer till samma slutsats ändå men då är ju det beslutet verkligen fast förankrat och helrätt för mig.Gud vad långt det blev. Rena mun-diarrén.
Jag tycker också om att diskutera saker och ting
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Det var därför jag la mig i tråden. Men när man får kritik för det man själv tycker och vill så går det ett snepp för långt. Kul att veta vad andra tycker och tänker också, det kan ändra en hel del i ens tänkande, men det man bestämt sig för har man bestämt sig för