• 090208

Varfor forstora brosten??

Jag maste bara fa fraga...

Jag har verkligen jattesma brost. Men anser att jag har viktigare saker att bekymra mig over. Jag tycker dom ar fina faktiskt. Dessutom sa svalter folk ihjal overallt. Och! Jag aker hellre pa en mysig semester an spenderar tusenlappar pa tuttar.

Jag vill inte kritisera nan, hoppas ingen blir sur nu... Men jag funderar bara var tankarna kommer ifran, att man vill ha storre brost.

Bara nyfiken, inte elak...

• Svar på tråden Varfor forstora brosten??
  • Spanier

Jag vill förstora brösten. Och går på en diet och träning nu. Yes jag vill ha den "ideala" kroppen. Har alltid vägt 60 kilo med normala bröst, men nu vill jag ha större. Och det står jag för jag tycker det är snyggt!

• Timba
    Spanier skrev 2008-09-05 13:12:46 följande:
    Jag vill förstora brösten. Och går på en diet och träning nu. Yes jag vill ha den "ideala" kroppen. Har alltid vägt 60 kilo med normala bröst, men nu vill jag ha större. Och det står jag för jag tycker det är snyggt!
    Du är 20 år. Ny forskning har visat att hjärnan inte mognat färdigt förrän man är 25! Avhandlingen går att beställa gratis på nätet (har den på en annan dator), det går att googla fram adressen till USA där forskningen skett.

Så Spanier; spara pengarna och vänta tills du är 25. Om du fortfarande är i behov av ett par plasttuttar så kör.
  • Spanier
    Timba skrev 2008-09-05 13:18:34 följande:
    Du är 20 år. Ny forskning har visat att hjärnan inte mognat färdigt förrän man är 25! Avhandlingen går att beställa gratis på nätet (har den på en annan dator), det går att googla fram adressen till USA där forskningen skett. Så Spanier; spara pengarna och vänta tills du är 25. Om du fortfarande är i behov av ett par plasttuttar så kör.
    Har man ekonomin och vet att man vill så vad är problemet?
  • gottelina

Jag tror Timba menar att du kanske ångrar dig. Kolla på Pamela Andersons tuttar. Hon har ångrat sig lite för många gånger och nu är det kört.

• Timba
    Spanier skrev 2008-09-05 13:19:58 följande:
    Har man ekonomin och vet att man vill så vad är problemet?
    Du har en omogen hjärna!
  • Timba

....Och kanske ångrar dig när hjärnan mognat.....

• Spanier

Och varför får man alltid kritik när man säger att man gärna skulle vilja förstora brösten? Ni som är äldre tycker säkert (jag utgår från det jag hört (hitills) att vadå en 20 åring. Vad vet hon, hon tänker inte moget ännu. Många tjejer vågar inte berätta att dom gjort/vill göra förstoring just för allas fördommar. Det tycker jag är synd. Måste man vilja se ut som Pamela Anderson för att vilja förstora brösten?

• Spanier
    Timba skrev 2008-09-05 13:22:50 följande:
    Du har en omogen hjärna!
    Alla människor utvecklas olika. 15 åringar kan mogna tidigare än en 25 åring
  • Spanier

Men jag förstår vad du menar

• gottelina

Nä naturligvis inte. Men OM man ångrar sig som hon gjort så slutar det i katastrof. Vilka fördommar är det du pratar om? Timba skrev att det var en vetenskaplig avhandling om att hjärnan inte mognat färdigt förrän vid 25. Tänk efter hur du kände det när du var tex 15 och jämför det med vad du upplever en 15-åring idag.

Svar på tråden Varfor forstora brosten??