miss u skrev 2009-02-05 07:54:00 följande:
Jösses vad ni skriver här om kvällarna. Inte på dagarna när jag hänger här minsann. Moongirl: Vad snällt av dig att ta broschyrer till mig. Det stämmer att Bronsil ligger i Munktorp. Jag har aldrig varit där, så det ska bli spännande att åka dit och titta bara.Tycker du fick ett jättebra pris på din vigselring! Var på nätet köpte du den? Är det nån som vet om det går att beställa ringar på nätet fortfarande? Har läst nåt om det nånstans...Vi har ändrat oss lite med bröllopsresa. Först tänkte vi åka till nån vingård, men lutar åt att ta en weekend i nån europeisk storstad, Paris eller Barcelona väljer vi mellan nu. Läste på vlt igår att Ryanair ska börja flyga Västerås-Barcelona from 4 juni så det känns ju lockande. Skönt att slippa ta sig ut till Arlanda, allra helst för oss som fortfarande inte har nån bil (!). Verkligen sugna på att köpa en nu till våren. Ska bara hitta nån till lämpligt pris...Jag har också börjat fundera på om man måste ha ris eller bubblor. Har läst i nånannan tråd att gästerna "ska" ta med sig sånt. Det har jag nog aldrig gjort när jag varit på brö
llop.Vi kommer förhoppningsvis ha en trubadur på vår fest (sambons brors granne) och i kyrkan ska svärfar och sambons bror spela piano och saxofon. Hade velat ha sång också, men ingen som ville ställa upp på det. Man kan inte få allt.
God morgon!
Jag har aldrig heller varit och besökt Bronsil i Munktorp, men någon gång vore det kul att åka dit.
Ja, jag tyckte också att jag fick ett bra pris på min vigselring. Jag köpte den på www.guldklippet. se =) de har ju slutat att sälja Schalins ringar där nu, men det kanske finns andra fina ringar till ett bra pris? Jag beställde ringen i slutet på januari, så jag var verkligen ute i sista sekund. Jag hade inget internet, så jag hade lite paniiik där, men fick tag på en dator och internet, så det löste sig.
Paris är underbart! Jag och min blivande man var där 2007 och det var så fint! Vill gärna åka tillbaka igen. Det är lite synd att jag inte kan franska, för de vill gärna prata franska och inte engelska.
Vad roligt att Ryanair i V-ås ska börja med flygningar till Barcelona! Det känns ju lockande..... ska kolla upp Barcelona jag också
. En weekend borde ju gå bra att åka iväg på.... =) det är ju inte så jättedyrt heller. Jag skulle vilja åka iväg till Island också, har hört att det är billigare att åka dit nu. Ja, jag vet inte? Någon som vet?
Alla: Om man skulle vilja ha någon som sjunger i kyrkan på sin bröllopsdag, vet ni vem man kan kontakta? Någon som sjunger i en kör kanske? Skulle vara fint om någon ville sjunga.... =)