• Lapinette

Resetråden som aldrig tar slut

Tack Amelle,
    hade inte alls märkt att förra tråden tog slut igår utan startar här en ny. Tar tacksamt emot tips!

Som sagt, här fortsätter resetråden som en gång startades då jag behövde tips på vilka kläder man bör ha när man ska ut på safari. Förutom resor avverkar vi gärna goda recept och vintips här inne.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-17 11:28
    Kläder safari: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2036077.html

All around the world: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2212224.html

Been there, done that: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2372831.html

En värld full av möjligheter: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2532440.html

• Svar på tråden Resetråden som aldrig tar slut
  • nennesjuttioåtta

Lappis
    vad är det som inte funkar? Jag ser rutten om jag klickar på länken!

• Lapinette

Ser du vår Påskrutt??!!!

//Påskharen

• Lapinette

För jag får bara upp Kirkenäs hela tiden när jag trycker på länken *kliar mig i huvudet*.

• Lapinette

Tycker nu att rutten ser så fin ut på kartan att jag återigen tror på 2 nätter i Amsterdam . Snacka om velig!

• nennesjuttioåtta

jahaaa ja jag ser rutten till Kirkenes. Inte er påskrutt. .

• Lapinette

Ahhh ... du ser eller rättare sagt du ser inte. Fasen, vet inte varför den inte vill ta upp den. Nå väl ... den ser fin, rund och go ut. Totalt 4 017 km och 1 dag + 16 timmar.

• Tinga

Lappis - ha, er rutt är ju ännu längre än vår! Ska ni köra hela vägen, eller blir det biltåg eller färja någon del? Hur länge ska ni vara borta?

Nenne - jo, det finns ju massor av mysiga ställen i Sverige också. Vi kanske aldrig kommer fram till Kirkenes ens!

• Lapinette

Vi ska vara borta 10 dagar och det blir bil hela vägen.

Som det ser ut nu så blir det:
    1 natt på vägen ned
    2 nätter Strasbourg (hos svärbror + familj)
    2 nätter gränsen Luxembourg (hos svärmor)
    2 nätter Champagne
    2 nätter Amsterdam
    1 natt på vägen upp

• Lapinette

Sitter annars och planerar Kalifornia för fullt !

• Adamia

Jag har precis börjat på projekt Italien nu. Vi ska åka över dit i juni och ska på bröllop i Vinci nära Florens den 12. Är det möjligen någon av er som har ett hotelltips utanför Florens, på vägen mot Pisa? Jag sitter just nu och tittar på

www.grottagiustispa.com/eng/luxury_spa_hotel_tuscany.htm

som ju verkar helt fantastiskt. Nu måste jag kolla lite på Tripadvisor, tror jag!

Hurtigrutten låter för övrigt som en superidé, jag blir lite sugen på det jag också...

Svar på tråden Resetråden som aldrig tar slut