MadTezz skrev 2009-01-31 17:25:51 följande:
Det var jag det som startade en tråd om solist=) Men vi vet inte än hur vi ska göra med det. Funderar även på att ev. ha en cd som spelar. Men tack för tipset!! =)Funderar...Är det någon som vet om klädtjänst hyr ut herrkläder? I såfall vad koster de på ett ungefär? Vad ingår?Funderar även om ni vet vad hon tar för att sy upp klänning, då den är något för lång?
Klädestjänst hyr inte ut några kläder längre. Däremot finns det herrkläder att hyra på Karlstads högtidskläder på Rudsvägen på Norrstrand. Kommer tyvärr inte ïhåg vad det kostade, men har för mig att det inte var jättedyrt.
Jag har min klänning inlämnad nu på klädestjänst, som ska läggas upp och tas in lite i överdelen. Hon har satt ett cirkapris på 700kr. Jag tidigare frågade vad det kostade att lägga upp och ev. ta bort släp så sa de ca300-500kr. Vet inte när du ska gifta dig, men det är bra om du lämnar in klänningen lång tid i förväg eftersom de snart har fullt upp med alla studenklänningar som ska sys. Jag lämnade in min klänning för en månad sen och har inte hört något än.