• Mirri

Kalrstadbrudar del 5

Välkommen till Karlstadtråden som mer har blivit något av en Värmlands tråd! Här hänger blivande brudar och redan blivna fruar i trakterna kring Karlstad och byter erfarenheter, tips idéer och annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-12 21:54
    Måste bara lägga till att "Kalrstad" som rubriken antyder att vi är ifrån inte är ett riktigt ställe så vitt jag vet men att många här har en koppling till Karlstad som är en mycket trevlig och högst befintlig ort

• Svar på tråden Kalrstadbrudar del 5
  • Pearldrop

Flisa80 Tack ;)

Fanasis, vad sägs om att fråga runt på veteranbilsklubbar? (raggarbilar alltså hehe).. det brukar finnas alla möjliga som beredda att låna ut/hyra ut och tillochmed köra sina bilar. Och smaken är som baken, så alla har ju den bil de mest tycker om vilket leder til latt det finns en del att välja på!

• 23 maj 2009

Annars är häst & vagn kanske ett alternativ!?

Kanske en "skabbig" kul bil med massor av utsmyckningar för att bryta av lite.

Flakmoppen låter kul annars ;)

• MyochErlend

vi ska köra i en liten röd bubbla :)
    väldigt fin

• Mirri

Hej på er allihopa! Här rullar det på ser jag. Kul

Fanasis och 23 maj 2009: Välkomna!! Alltid kul med fler

Fanasis: Det beror väl lite på hur intresserad man är av bilar och så vad man lägger krutet på. Vi struntade i sånt och åkte med fotografen till fotografering vid lokalen efter kyrkan och på nattkröken skjutsade en kompis oss till hotellet, visserligen i sin alfa romeo men helt oplanerat. Vi är inte heller limo-personer. Jag hörde om ett par här på BT som hade lokalen alldeles bredvid kyrkan, de körde skottkärra

MadTezz/Happy Bride: Du får inte förvirra och byta namn sådär! De flesta av oss är snurriga i bollen som det är
    Vad gäller bröllopsbubblor hade vi inte det själva men jag har hört att man lika gärna kan ha vanliga såpbubblor och att det inte gör så stor skillnad. Bröllopsbubblor ska ju inte ge fläckar men jag har hört att vanliga bubblor inte gör det heller i någon större utsträckning.
    man kan ju testa på en bit tyg kanske... Bröllopsbubblor är ju ganska dyra för ganska lite och dåligt bubbel...

• Happy Bride

Mirri: De sålde ut på bröllopsbubblor.se, 24St för 99kr, ord.pris: 120 tror jag. så jag tjäna 20kr, men ändå=)haha

• Allez

Oj, jag sitter ännu mest och läser vad andra skriver. Ju mer jag läser desto mer förstår jag att det finns att planera, ta ställning till osv. Jag blir nästan matt. Det är tur att vi har lång tid på oss men det är nog dags snart att bestämma datum.

• Flisa80

Idag har jag förmodligen (!) bestämt mig för ringen. Finns i mitt galleri. Inga konstigheter egentligen, klassiker. En sån som jag alltid har velat ha, den såg snyggast ut ihop med min förlovningsring. Har dock inte bestämt storlek än, den på bilden var snyggast men i dyraste laget. Min blivande tycker dock att vi ska strunta i det, och det är ju bra.

• Boomtown
    Flisa80 skrev 2009-02-19 19:11:41 följande:
    Idag har jag förmodligen (!) bestämt mig för ringen. Finns i mitt galleri. Inga konstigheter egentligen, klassiker. En sån som jag alltid har velat ha, den såg snyggast ut ihop med min förlovningsring. Har dock inte bestämt storlek än, den på bilden var snyggast men i dyraste laget. Min blivande tycker dock att vi ska strunta i det, och det är ju bra.
    Ringen är jättefin och klänningen i galleriet sitter som en dröm!
  • Flisa80
    Boomtown skrev 2009-02-19 22:28:05 följande:
    Ringen är jättefin och klänningen i galleriet sitter som en dröm!
    Åh tack, vad snäll du är! Nu blev jag jätteglad!!

Går och väntar på att klänningen ska komma så jag kan få prova den i den rätta färgen, ivory. Tror den kommer att kännas ännu bättre då.
Svar på tråden Kalrstadbrudar del 5