• Pentan

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öpnna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:24

Nytt försök!

Nu vill vi veta mer om våra kära medlemmar i denna härliga tråd!

Låt oss skapa en lista, kopier och fyll i.

LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

• Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!
  • lönnsjö

hujjedamejj skrev 2009-04-20 08:41:20 följande:
    Hallåj! Nu är jag hemma efter en natt på jobbet, jobabr inom äldreomsorgen. Ska nu gå och lägga mig.Tack för pep, när jag sen vaknar börjar mitt nya CK liv. Jag har några påsar sen förut men behöver beställa nya idag för att dom kommer att ta slut dom jag har hemma.Vart beställer jag billigast? inkl. frak
    Kolla på www.nailsbodybeauty.se eller www.viktklubben.nu

Den andra är frakten på 95 kr, den första är det fraktfritt med påsarna är ngn krona dyrare där. Men kolla ochräkna själv. Jag beställer själv från nailsbodybeauty. Får paketet på nga dagar. Lycka till!
  • lönnsjö

emersson skrev 2009-04-20 08:42:27 följande:
    jag har ju ätit hela helgen och fy sjutton vad svårt det är att få tillbaka motivationen känner jag. nu är det dag två för mig (åt fredag och lördag) och jag är vrålhungrig o sugen på allt. bara hoppas att man kommer på bättre tankar snart....pepp till er alla

Jag är också "hopplös" Men nu ska vi kämpa!! Eller hur? Som ngn annan skrev längre upp: Nu kör vi så det ryker!!!!!!

• emersson

ja, nu ska det banne mig kämpas, har fuskat så mycke nu så man blir galen på sig själv, 2 veckor går ju hur snabbt som helst och det ska man väl ändå kunna härda ut:) håller med, vi kör så det ryker nu:D

• ACochP

Det är skönt att höra att man har stödet härifrån, tillsammans så vlir det lättare...

Ska bli kul och se hur mycket klänningen måste läggas ut...eller tas in för den delen! När jag provade den för 1 mån sen så var den för stor över bysten!!! Hur det nu kan komma sig? För där har jag inte minskat så mycket, den satt mycket bra runt midjan så det ska bli kul att se vad sömmerskan får göra för ändringar. 1 vecka kvar!

• Lillaztina

Nu ska här inhandlas nya påsar och den här gången ska det gå. Kakao för hela slanten, tänka på att det finns människor som inte får någon mat alls och att jag är lyckligt lottad som får mat överhuvudtaget! Hjärnpeppning...

• 1augusti2009

Hej å hopp!

Har startat med träning nu...
    Ska gå enligt ett powerwalk schema så idag måndag var det 50 minuters pass (skavsår ) men så skönt när jag kom hem.

Tjuvvägde mig hemma, 87,1 totalt -28,2 ihhhhhh börjar närma mig 30 pannor

Idag ska jag å en av mina tärnor in till stan, ska köpa skorna å sen blir det nog en liten provning av klänningen ska ta kort på hur jag ser ut nu i den när den sitter åt lite här å där men den går på iaf

Kram å styrkekämpapå kramar till er alla!

• annapytt

Hej på er! Håller inte på med CK själv (men har gjort), utan juicediet, men jag hoppas jag kan ställa en fråga i alla fall. Fysiskt sett mår jag toppen, men humöret åker verkligen upp och ner. Jag är mer lättirriterad och när jag blir ledsen blir jag verkligen sjukt ledsen.
    Är det samma för er och ni som har hållit på lite längre, jämnar humöret ut sig till slut?

• hujjedamejj

Vll jag också veta. Bävar för att gå på denna diet =)

annapytt skrev 2009-04-20 11:59:06 följande:
    Hej på er! Håller inte på med CK själv (men har gjort), utan juicediet, men jag hoppas jag kan ställa en fråga i alla fall. Fysiskt sett mår jag toppen, men humöret åker verkligen upp och ner. Jag är mer lättirriterad och när jag blir ledsen blir jag verkligen sjukt ledsen. Är det samma för er och ni som har hållit på lite längre, jämnar humöret ut sig till slut?
  • hujjedamejj

Hej, jag har inte hängt med i svängarna här. Men -28 är ju hur mycket som helst! Grattis!!!
    Hur många veckor har du ätit CK, bara rent då eller?
    Stort gratiis till dig!!!

1augusti2009 skrev 2009-04-20 11:31:09 följande:
    Hej å hopp!Har startat med träning nu... Ska gå enligt ett powerwalk schema så idag måndag var det 50 minuters pass (skavsår ) men så skönt när jag kom hem.Tjuvvägde mig hemma, 87,1 totalt -28,2 ihhhhhh börjar närma mig 30 pannor Idag ska jag å en av mina tärnor in till stan, ska köpa skorna å sen blir det nog en liten provning av klänningen ska ta kort på hur jag ser ut nu i den när den sitter åt lite här å där men den går på iaf Kram å styrkekämpapå kramar till er alla!
Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!