• Pentan

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öpnna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:24

Nytt försök!

Nu vill vi veta mer om våra kära medlemmar i denna härliga tråd!

Låt oss skapa en lista, kopier och fyll i.

LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

• Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!
  • MyStyle

30 kg!!! Wow! Du måste känna dig som en ny människa! Så häftigt

• 1augusti2009

Ja det är helt galet, känns som Helena är tbx... Bodde i ngn annans kropp i ett par år...

Titta gärna på min å sambons hemsida inför bröllopet, där bloggar jag om viktresan å så finns det före/efter kort efter kortet är för ca 5kg sen.

brollop.mikkola.se

MyStyle skrev 2009-04-21 10:36:54 följande:
    30 kg!!! Wow! Du måste känna dig som en ny människa! Så häftigt
  • Pentan

Du är bäst!!!

1augusti2009 skrev 2009-04-21 10:48:47 följande:
    Ja det är helt galet, känns som Helena är tbx... Bodde i ngn annans kropp i ett par år...Titta gärna på min å sambons hemsida inför bröllopet, där bloggar jag om viktresan å så finns det före/efter kort efter kortet är för ca 5kg sen.brollop.mikkola.se
  • oliveroebbasmamma
    1augusti2009 skrev 2009-04-21 10:24:27 följande:
    Hej,Jag har nu snart gått ner 30 (28,6) sen den 5/1-09.Har kilon kvar då jag nu väger 86,7.Hmmm på 10 veckor tror jag att jag gick ner: ca 20kg.Hoppas det går bra för dig och lycka till
    Var inne på din blogg...gud så mycket du gått ner!! Grattis! Måste kännas skönt! För mig har det liksom nästan varit overkligt att man kan gå ner till "normal" stl igen, har tänkt att -visst, kan jag gå ner..men inte så jag blir smal igen. Men nu börjar jag inse när jag ser er att det kan jag kanske visst!!!!
    Verkligen jättegrattis och hoppas att fortsättningen går minst lika bra!!!
  • MyStyle

Var oxå inne och tittade! Vad fin du är! Så imponerad och vilken inspiration!!!
    Grattis grattis!

• Mailskruttan
    hujjedamejj skrev 2009-04-20 17:49:42 följande:
    Jag väger idag 77 kg, tror du att jag klarar 67? ;)
    Klart du klarar det! Jag gick från överviktig 78 kg till smal på 64 kg och det är jätteskillnad!!! Skitkul! jag tror att alla speglar är glädjespeglar!!

Om det känns hungrigt å motigt, dela upp påsarna på hälften, jag delade lunchen i 2 för att klara de första 2 veckorna. Sedan ska du dricka vatten, lite (mycket!) och ofta! Och tänk inte: klarar jag en vecka? utan tänk: det här ska jag äta till jag når X vikt eller "äta det här ett tag" utan att sätta veckogränser, för då är det nog lätt att bryta pulvrandet när gränsen/veckan är slut!

Men frågan är, vilken kropp måttade du inför bröllopsklänningen från Kina som du beställt???
    Lycka till! Tänk positivt!
  • emersson
    1augusti2009 skrev 2009-04-21 10:48:47 följande:
    Ja det är helt galet, känns som Helena är tbx... Bodde i ngn annans kropp i ett par år...Titta gärna på min å sambons hemsida inför bröllopet, där bloggar jag om viktresan å så finns det före/efter kort efter kortet är för ca 5kg sen.brollop.mikkola.se
    du är helt otroligt duktig, grattis grattis grattis:)
  • hujjedamejj

Ja, det är ju det som är grejjen. Min målvikt är 64 kg, för då är jag inom bmi 25. Men det får vi ta efter bröllopet för det hinner jag inte nu.
    JAg tror absolut att jag kan komma ner dit till 64 (vill nog ner ännu mera efter det) men inte på dom veckorna som är kvar (gifter mig 13/6)

Haha, ja... å så var det de ja =) Jag har beställt från Kina ja.. Måttade mig när jag vägde 75 kg. KLänningen är den jag har i galleriet. MEN jag tog in 2 cm i misjan och i bysten och bad dom göra en bred korsettsnörning där bak och sa att jag skulle gå er i vikt. Så då har jag lite och dra åt. Annars får en sömmerska hjälpa mig. Jag är hellre fin och smalare med en större klänning än som jag är nu lite pluffsig =)
    JAg får väl hyra om inget annant =) Men jag är bra spänd, inte nu kanske men kommer att bli det när kg:na trillar av!

Mailskruttan skrev 2009-04-21 11:24:41 följande:
    Klart du klarar det! Jag gick från överviktig 78 kg till smal på 64 kg och det är jätteskillnad!!! Skitkul! jag tror att alla speglar är glädjespeglar!! Om det känns hungrigt å motigt, dela upp påsarna på hälften, jag delade lunchen i 2 för att klara de första 2 veckorna. Sedan ska du dricka vatten, lite (mycket!) och ofta! Och tänk inte: klarar jag en vecka? utan tänk: det här ska jag äta till jag når X vikt eller "äta det här ett tag" utan att sätta veckogränser, för då är det nog lätt att bryta pulvrandet när gränsen/veckan är slut! Men frågan är, vilken kropp måttade du inför bröllopsklänningen från Kina som du beställt??? Lycka till! Tänk positivt!
  • hujjedamejj

Så var det en ny dag. Sov läääänge idag. Det vart kyckling igår kväll, pallade inte hungern. Så kombinerad kur igår, och det blir nog det några dagar nu, alltså äter mina 3 påsar + ett mål om kvällen. Jag ska jobba två nätter ons-tors, och jag kommer definitivt inte palla dag nummer tre när jag jobbar natt. Förresten nån som jobbar natt här? Sen efter det blir det ren kur, för då är jag ledig i 10 dagar, och när jag väl kommer tillbaka till jobbet så är jag inne i den beröma ketosen, som jag tyvärr inte har nått ännu!

• 1augusti2009

Pentan: Du är BÄST du med

oliveroebbasmamma: TACK! Lycka till med fortsättningen du med!

MyStyle: Vad snälla ord

emersson: TACK, du är duktig du med

JO: Idag har jag köpt bröllopsskorna & paraply ska ta kort sen å lägga i galleriet...

KRAM till er alla!

Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!