• DanKat

Ny tråd för alla julibrudar!

Den tidigare julitråden har stängts av så jag startar en ny

(Gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-31/m3237311.html)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-28 15:57
    Oj, jag menade ju inte att utesluta alla brudgummar med den rubriken, ni är givetvis också välkomna i den här tråden!

• Svar på tråden Ny tråd för alla julibrudar!
  • Sobeit

Vi har vigselprogrammet klart sedan igår. Och omslaget till festprogrammet år oxå klart. Så nu ska det skrivas ut och fipplas ihop. Själva innehållet till festprogrammet ska våra toastmadamer göra.

• Fjällbruttan

Hallå!!
    Min klänning har kommit
    Ochjag har lyckats ganska bra med min viktnedgång så den var för stor
    Men det fixar min kompis som är sömmerska!
    På söndag åker vi till Sthlm för att shoppa lite (bor ju i en fjällby så utbudet av skor, underkläder,servetter och ljus är ganska magert )
    Annars känns allt väldigt lugnt här, ska ringa prästen när vi komer hem efter en veckas shopping och familjeumgänge, och så börja göra rosor till tårtorna

kuliJuli, tycker din känning var jättefin!

Kajsalisan, hjälp, är det så mycket man ska fundera på vad det gäller texter??
    Vi har redan bestämt psalmer coh solosånger och vilken ordning vi vill ha allt i, texterna har jag inte ens funderat på!!

• TinkerBelle

?Vår? präst ringde precis!
    *hoppar upp och ner som ett barn*
    Har varit lite nervös eftersom dem inte hört av sig.
    Ringde förra veckan till expeditionen och då kunde dem fortfarande inte säga vem.
    I telefon kändes det bra så vi får hoppas det känslan håller i sig.
    Första mötet blir den 9 juni?.

Känner mig inte alls lika stressad som jag gjorde för ett par dagar sedan.

• F A M E

Har ångest angående mina skor, har mailt henne på pernillasbutik. Men hon svara inte längre på mina mail, vad gör jag.

Tycker hon är superbra och väldigt mån om sina kunder, önskar att hon fortfarande skulle vara så fast de blir fel i skoleverans.

Ahhaaaaaa jag älskar ju mina skor, dom är ju så snygga att jag dör.

• F A M E

Provade min festklänning igår den var ganska för lång, få se om min sömerska kan sy upp den åt mig, annars får jag vända mig till någo annan mera proffs aktig person.

• Kajsalisan

Fjällbruttan: Vi gifter oss inom missionskyrkan och de har lite olika texter att välja på, tror att gifter man sig inom svenska kyrkan så har de en speciell ordning. Så har de inte sagt något har du nog inget att fundera på. =)

• mysifer

Idag lade jag ansökan om hindersprövning och efternamnsbyte på lådan Känns pirrigt. Är även nästan färdig med inbjudningskorten. Blev ganska nöjd även om jag var missnöjd från början.

• kuliJuli

hejhopp,

Nice med stl mindre fjällbruttan bra jobbat mao! Det är synnerligen bekvämt med närstående som kan sy eller hur! (gud vad mycket ångest som man slipper bara genom vetskapen om möjligheten att de kan hjälpa till!) Jag hade tänkt spendera våren med att bli kvitt 10 pannor... Men näpp - det blev 10+ istället... Nåväl - de är 10 älskade kg!!

Fame: Vad är det för fel på dojjorna? De är ju bara sååååå snygga!! *dregel* TinkerBelle har förmanat mig om att tänka på att mina fötter kan behaga bli svullna i sommarvärmen så jag går fortfarande och sörjer drömmen om ett par skyhöga läckra strassbeklädda killer-klackskor

mysifer: knepigt det där - tyckte också det var värsta pirrigt att posta hindersprövningen Kändes så "på riktigt" liksom

• F A M E

Kulijuli: Dom är förstora för mig även med inlägg, så jag var tvungen att skicka tillbaka dem. Men ska beställa ny 1/2 st mindre eller om jag kör med 1 str mindre. Jag har så konstiga fötter i vissa skor är jag 36 i andra är jag 35. I dessa så verkade de som att jag är en 35 1/2.

Sen så behöver jag högre klack då klänningen släppar lite i backen i den klackhöjd jag valde.

• TinkerBelle

Vad har hänt?

F A M E skrev 2009-05-15 15:14:53 följande:

Har ångest angående mina skor, har mailt henne på pernillasbutik. Men hon svara inte längre på mina mail, vad gör jag.Tycker hon är superbra och väldigt mån om sina kunder, önskar att hon fortfarande skulle vara så fast de blir fel i skoleverans.Ahhaaaaaa jag älskar ju mina skor, dom är ju så snygga att jag dör.
Svar på tråden Ny tråd för alla julibrudar!