• DanKat

Ny tråd för alla julibrudar!

Den tidigare julitråden har stängts av så jag startar en ny

(Gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-31/m3237311.html)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-28 15:57
    Oj, jag menade ju inte att utesluta alla brudgummar med den rubriken, ni är givetvis också välkomna i den här tråden!

• Svar på tråden Ny tråd för alla julibrudar!
  • F A M E

Men inte hittat någon, dem som vi har tillfrågat vet inte om dem kan osv.

• kaif

vi har oxå problem med folk till serveringen men har åtminstone fått ett ja idag, tror det kommer att lösa sig

• F A M E

Denna post gnager mig som tusan, just nu.

Allt annat kan jag fixa men just denna vet f*n om jag gör. Me dlite vilja & våld & vacelin kanske.

• Mia1972

Nu har jag beställt godiset som ska ligga i gästernas presentaskar.
    Bilder finns i mitt galleri.

• Sobeit

F A M E:
    Vi kommer inte att ha någon serveringspersonal till buffén. min lillebror o vår kock kommer att ha koll på maten så det inte blir slut på faten. =)

Om 15 min bär det av till norra Sverige på bröllop. Det ska bli så mysigt! Åter på måndag. Barnlediga är vi oxå, i flera flera dagar. Ska bo på hotell o det ska bli sååå mysigt! =)

• kuliJuli

DanKat: Tack Det där lät betryggande!! Då ska jag traska in till en skräddare till veckan och beställa (beställer nog gördel också, just in case!!! Bra att ha matchande i framtiden med ändå...) och så STRUNTAR jag i att jaga runt och leta!!

Sobeit. Åh vad avis jag blev där Här bara sväller allt rekordsnabbt över alla bredder känns det som - tänk den som finge vara en slank brud. *snyft* Men men, det är värt det i slutänden

Ang. osa har vi ett tiotal som inte svarat än. Fick svar från 3 i sista minuten igår i alla fall. Vi ringer runt i helgen till de som inte vet. I nuläget är vi nästan lite för många Hade inte räknat med att så många skulle tacka ja - så det känns inte så jätteallvarligt att pressa de som är kvar även om det innebär att de måste tacka nej. De närmaste svarade ju på studs och det känns viktigast

Idag bokar "svärfar" rummen till våra övernattande gäster. Check!

• Mia1972

Idag blev jag hippad ( det är ju faktiskt fortfarande lördag)
    Jag blev hämtad kl 10 av mina underbara vänner.Fick ta på mig rosa tighs,rosa benvärmare,rosa klänning och tiara med rosa slöja Alla tjejerna hade rosa tröjor på sig också "Mias pink ladies"

Sen åkte vi till Vallåkra stenkärlsfabrik där vi fick en guidad tur och så fick jag göra en egen skål.Därifrån åkte vi vidare till stranden och plockade stenar och snäckor och njöt i solen.

Därefter bar det iväg till min systers massagesalong för fika och en runda på spikmattan ( oh my goooood vad ont den där spikmattan gjorde) .Men sen fick jag en helt underbar ansiktsbehandling i 1½ timme. Var sjukt skönt.

Efter det så åkte vi hem till min svägerska där vi bjöds på grillat,dricka,lekar och en massa skratt.

Har haft en helt underbar dag och är så nöjd för detta var precis så jag har önskat mig min möhippa.

ÄLSKAR mina underbara vänner och mina familjemedlemmar som fixat denna perfekta dagen för min skull!!!

Nu är det bara m2b´s tur kvar och han kommer INTE få det lika lugnt kan jag lova *ASG*

• TinkerBelle

Kan bara säga grattis!
    Visst är det härligt när man det blir så där lagom balans på roligt, mysigt och kul.

Mia1972 skrev 2009-05-30 23:54:54 följande:
    Idag blev jag hippad ( det är ju faktiskt fortfarande lördag) Jag blev hämtad kl 10 av mina underbara vänner.Fick ta på mig rosa tighs,rosa benvärmare,rosa klänning och tiara med rosa slöja Alla tjejerna hade rosa tröjor på sig också "Mias pink ladies" Sen åkte vi till Vallåkra stenkärlsfabrik där vi fick en guidad tur och så fick jag göra en egen skål.Därifrån åkte vi vidare till stranden och plockade stenar och snäckor och njöt i solen.Därefter bar det iväg till min systers massagesalong för fika och en runda på spikmattan ( oh my goooood vad ont den där spikmattan gjorde) .Men sen fick jag en helt underbar ansiktsbehandling i 1½ timme. Var sjukt skönt.Efter det så åkte vi hem till min svägerska där vi bjöds på grillat,dricka,lekar och en massa skratt.Har haft en helt underbar dag och är så nöjd för detta var precis så jag har önskat mig min möhippa.ÄLSKAR mina underbara vänner och mina familjemedlemmar som fixat denna perfekta dagen för min skull!!!Nu är det bara m2b´s tur kvar och han kommer INTE få det lika lugnt kan jag lova *ASG*
  • DanKat

Mia1972: Vilken underbar dag du verkar ha haft!

• mysifer

Mia1972: låter som en jättemysig dag!! vilka goa vänner och släktingar du har

jag blev hippad förra lördagen och hade också en kanondag. blev kidnappad kl 12, sen dansade vi linedance en timme, följt av picknick med ost och kex. efter det fick jag ögonbindel och så åkte vi bil en stund. när vi kom fram och jag fick se igen visade det sig att vi var hemma hos en av tjejerna där vi hade femkamp, grillning och en riktigt mysig kväll!

Svar på tråden Ny tråd för alla julibrudar!