hejhej! Det var ett tag sen jag hängde här, men det har varit så mkt de sista månaderna.
Iaf så har jag beställt en klänning( sent ute I know) och den borde komma inom 1-2 veckor. Vidare har jag köpt en korsett( älskar korsetter bara snöra åt och vips, hello midja!)Har avklarat sprit inköp, matinköp( iaf de stora kött o fisk posterna) i helgen ska jag göra 50 linneservetter :-s och en databas( skolan vägrar släppa taget).
Vi har hittat en kanonbra solist som spelar piano oxå
Kantor är dum i huvudet atm och vägrar svara på mail, snart åker jag hem till henne och skäller upp henne, nog för att jag förstår att hon har annat att göra men man bör ju kunna svara på ett mail inom en 3 veckors period.
I morron är sista OSA dagen och det är 5 st som inte svarat än.
Ringarna är inlämnade för stl ändring och gravyr, guldsmeden ska även skriva ut ett värderingsintyg eftersom mina ringar tydligen är värda runt 30 000kr, köpte den ena på kaplans för 3500kr och den andra på utförsäljning( 50%)den kostade 3600kr( dvs 7200 ordinarie) men guldsmeden sa att den borde ha kostat runt 10 000kr och solitären var värd runt 15000- 20000kr :-O
Känns ju trevligt att man lyckas med ngt köp haha.