såg att du skulle till tyskland på lördag!
om ni skall till calles??
Om ni skall det så FÖRBESTÄLL allt, eller ialalfall det mesta!
jag å en kompis va nere för två årsen veckan innan midsommar, och från att vi hade beställt det i kassan tills de lämnade ut det på baksidan såp tog det nästan 6 timmar!!! medans de som förbeställt fick det på 30min!!!
åk så att ni e där när det öppnar,parkera på baksida, gå direkt till kassan, å betala era förbeställda varor, å hämta ut dem, gå sedan in i butiken å handla de ni inte har beställt!!
ett litet tips bara, så det kansk underlättar för er!
jag har ALDRIG sett så mycket folk på ett å samma ställe det va total kaos!!
lycka till"
Annfis skrev 2009-06-10 09:41:43 följande:
Idag är det OSA för vår del o det är faktiskt bara ett par stycken som vi inte hört av. Ska skicka sms till dom ikväll o höra. Ska åka till Tyskland o handla spriten på lördag så det blir gjort. Fick tag i prästen igår så på torsdag nästa vecka ska vi träffas. Det värsta just nu är att vår dvd-läsare till datorn inte funkar o gevetvis fick vi strul så vi var tvungna att göra en återställning o hade ju då ingen backup-skiva. Vi har ju sparat allt på en extren hårddisk så det är ingan megafara. MEN jag kan inte öppna office o där har jag ju vigsel o festprogrammen. Men mina förhoppningar är att det blir fixat innan midsommar iaf. Har ju mer än 1 månad kvar så det är ju ingen panik men det är ju skönt att ha så mycket som möjligt klart i god tid. På tisdag ska jag prova min klänning igen men tyvärr så har jag inte lyckats gå ner några kilo sen sist. Är rädd att det är tvärt om men det finns utrymme att sy ut den. Men det tar dom 400 spänn för att göra. Sura pengar men det måste ju sitta bra. Ha det gott alla!