• DanKat

Ny tråd för alla julibrudar!

Den tidigare julitråden har stängts av så jag startar en ny

(Gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-31/m3237311.html)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-28 15:57
    Oj, jag menade ju inte att utesluta alla brudgummar med den rubriken, ni är givetvis också välkomna i den här tråden!

• Svar på tråden Ny tråd för alla julibrudar!
  • Sobeit

Det låter märkligt! Hoppas den blir bra iallafall.

Jag sa igår till han som håller i svensexan (när han började berätta vilka planer de hade för sambon) att jag inte behöver veta vad de gör. Så länge sambon hommer hem i ett stycke ch haft roligt så är det ok. =)

• 20090725

hehe, det e samma här! jag behöver inte veta VAD dem gör, men gärna NÄR och hur länge, jag menar om de tänkt att sova borta en natt (jag vet att toastmastern har ett jätte mysigt sommarställe) så att JAG kan planera var jag skall göra med hans barn undertiden!

• Sobeit

Samam här! Det var det enda jag bad om när det började talas om svensexan. Att jag får ett headsup när han försvinner och ett hum om hur länge han blir borta. Nu kommer han förmodligen att sova borta. Så då vet jag liksom. =)

• 20090725

ja, jag behöver ju nte veta han kommer hem kl 01.00

utan jag ville veta om han kommer hem på natten eller sover borta så han kommer hem dagen efter!

• Sobeit

Ja, det underlättar så himla mycket! Nu måste jag bara komma på ngt rimligt som kan få honom att verkligen börja åka in till kontoret även på fredagar. Så de kan kapa honom där liksom. Jag började lite smått igår, emn han nappade inte. Så nu är det tillbaka till tanmkesmedjan och komma på ngt nytt argument. Har har möjligheten att jobba hemifrån och eftersom han har 1½ h resväg enkelväg till jobbet så brukar han jobba hemma 1-2 dagar/vecka. Nåväl, det går säkert på något sätt. =)

• 20090725
    Sobeit skrev 2009-06-18 12:06:29 följande:
    Ja, det underlättar så himla mycket! Nu måste jag bara komma på ngt rimligt som kan få honom att verkligen börja åka in till kontoret även på fredagar. Så de kan kapa honom där liksom. Jag började lite smått igår, emn han nappade inte. Så nu är det tillbaka till tanmkesmedjan och komma på ngt nytt argument. Har har möjligheten att jobba hemifrån och eftersom han har 1½ h resväg enkelväg till jobbet så brukar han jobba hemma 1-2 dagar/vecka. Nåväl, det går säkert på något sätt. =)
    ja, det va ju lite klurigare! hoppas att du kommer på något bra som får han att åka in! ´

är det bara han som jobbar där, eller har han fle jobarkompisar som sitter där!

om han har det så kanske du kan få någon av dem att tex planera in ett möte eller något den dagen, fast så blir han kidnappad istället??
  • Sobeit
    20090725 skrev 2009-06-18 12:35:53 följande:
    ja, det va ju lite klurigare! hoppas att du kommer på något bra som får han att åka in! ´är det bara han som jobbar där, eller har han fle jobarkompisar som sitter där!om han har det så kanske du kan få någon av dem att tex planera in ett möte eller något den dagen, fast så blir han kidnappad istället??
    Ja, jag funderade på det idag. Ska nog försöka få till nå sånt. =)
  • F A M E

Finns de inget ni kan göra där då??? Säg att du vill att han ska åka med dig för att shoppa något till bröllop....

• Sobeit

F A M E skrev 2009-06-18 21:39:27 följande:

Finns de inget ni kan göra där då??? Säg att du vill att han ska åka med dig för att shoppa något till bröllop....
    Inte för oss dock. Mannen jobbar på Ericsson i Kista och det enda vi inte har koll på kan vi inte lösa däromkring. Tyvärr.
  • F A M E

oki jo de minns jag, vi har pratat om de.

Svar på tråden Ny tråd för alla julibrudar!