ígår va vi å träffa prästen, en ung tjej, å det känndes jätte bra, vi fick övat hur och när å var vi skulle gå, så gick vi igenom hela gudskänsten, när vi stog där framme, å det va nästan så jag började gråta redan då!
å jag kände mig sååååå liten när jag stog längt fram i kyrkan, den e såååå sjukt stor, gubben räknade ut att det får plats 670 pers, bara på bänkaran till mittgången, sen mint 300 till!
phuu, att vi inte skall ha så mycket foli iallafall, utan vi kommer bara att a upp de tre första raderna! kom på att det kommer nog se rätt så fjantigt ut, men men, vi kommer vara så uppe i det vi gör så det tänks nog inte på det!
Idag skall jag åka till Ullader mes mamma, mormor och min kusin, å se om jag hittar något trevligt, förrutom allt det där tråkiga som man handlar där nere. å så blir det lite fördelsedagspresent köp till sambons två stora barn som fyller år sama vecka som bröllopet, vi får ju inte glömma av dem.
imorgon bär ddet av till Strömstad med hela familjen för att bo i husbil å ha ett riktigt camping liv i en helg! så då läggs bröllopsplanerna åt sidan ett litet tag tror jag! (fast jag säkert kikar in här iallafall ibland, men säg inget till min sambo)