• DanKat

Ny tråd för alla julibrudar!

Den tidigare julitråden har stängts av så jag startar en ny

(Gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-31/m3237311.html)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-28 15:57
    Oj, jag menade ju inte att utesluta alla brudgummar med den rubriken, ni är givetvis också välkomna i den här tråden!

• Svar på tråden Ny tråd för alla julibrudar!
  • F A M E

Idag så har jag sjukt ont i lår och nedre mag muskel, lite huvudvärk, men de var så f*n värt de. =) Sen var så härligt att få rida igen efter ca 8 års uppehåll av olika själ.

• petjen

Hej hej!!

Vi gigter oss den 4.e nu på Lördag..hjälp det närmar sig. Har en del att fixa i veckan, måste göra klart alla placeringskort och placeringslistan!! Ska träffa prästen på tisdag och hämta klänningen i degerfors på onsdag. Där ska även barnen och min blivande man hämta sina kläder. Tur att vi fick låna fin skor till barnen. De är bara 3 och 1 år, känndes så onödigt att köpa!

• tintilade

Hej, nu hoppar jag också in. Gifter oss 25 juli, gaah mindre än en månad kvar.

Alla runtomkring frågar hela tiden om vi är nervösa men allt det stora har varit fixat och bokat sedan länge. Men nu kommer alla småsaker att samlas på hög. Har de sista pappersgrejerna att beställa och underkläder att inhandla. Får en liten klump i magen.

• TinkerBelle

Så kände jag också för en 6-4 veckor sedan. Nu när det är mindre än en vecka kvar är jag lugn som en filbunke.
    Mycke små fix som inte går att göra fören mot slutet.

tintilade skrev 2009-06-29 08:11:00 följande:
    Hej, nu hoppar jag också in. Gifter oss 25 juli, gaah mindre än en månad kvar.Alla runtomkring frågar hela tiden om vi är nervösa men allt det stora har varit fixat och bokat sedan länge. Men nu kommer alla småsaker att samlas på hög. Har de sista pappersgrejerna att beställa och underkläder att inhandla. Får en liten klump i magen.
  • Tehya
    petjen skrev 2009-06-28 21:33:04 följande:
    Hej hej!!Vi gigter oss den 4.e nu på Lördag..hjälp det närmar sig. Har en del att fixa i veckan, måste göra klart alla placeringskort och placeringslistan!! Ska träffa prästen på tisdag och hämta klänningen i degerfors på onsdag. Där ska även barnen och min blivande man hämta sina kläder. Tur att vi fick låna fin skor till barnen. De är bara 3 och 1 år, känndes så onödigt att köpa!
    Börjar det kännas pirrigt? Vi ska också gifta oss nu på lördag! Har nu fått ngn slags blåsa på tanköttet, typiskt!
  • 20090725

förbaskade visdomstand....

blir så arg, att jag inte tog bort den direkt, som mamma sa, nu har det hållt på ett år från å till... men nu har jag inte riktigt tid att ta bort den heller...

• Kajsalisan

Tehya, Har blåsor på tungan =( det är synd om oss!!

Stressen känns nu. Har vikt 40 av 92 festhäften och nu ska det donas vigselprogram medans svärföräldrarna här hemma hos sin skrivare =) Vi har tyvärr ingen egen. Hade varit kanon och haft just nu. Köpte förövrigt pappaer för 600spänn idag. Första gången för allt. Underkläder för bröllopsnatten hittade jag av en slump på lindex idag. Nu blir sambon glad.. + en gördel. Som håller in ev. vikt som landat sen jag provade klänningen sist.

Försökte stryka den idag. Ett hästjobb, fick dela upp det på två dagar känner jag. :S

Parfym och min freebra har kommit på posten också. Kalas. Har fått ner alla skivor som gästerna ska få och som de ska skicka tillbaka till oss fyllda med våra bröllopsbilder blev klara i morse. PUST.

Nä nu var rasten slut. Dags att stressa vidare!

• Sobeit

Idag har jag o sambon varit och hämtat ut våra bröllopskläder. Min klänning stt som gjuten nu och behöver inte sys in nå mer. Sitter mycket bättre nu än sist jag provade den. Sambon blir så stilig han med.

Sedan har 4 av 5 klippt sig idag oxå. Minstingen behöver inte klippas. Jag ska ta och toppa hennes lugg lite, emn alla lockar ska minsann sitta kvar. hihi

Ikväll ska vi och provduka i festlokalen. Sen ska jag tona håret oxå.

Imorgon ska jag och få provsminkningen gjord samt provuppsättning av håret. Sedan ska jag förbi konditoriet och betala bröllopstårtan och lämna toppfiguren. Våra vackra svanar! hihi

• Sobeit

Glömde skriva att jag gjorde risknytena till gästerna igår och hämtade stolsöverdrag som vi ska ha. Känns bra att få mycket gjort nu. =)

• Kajsalisan

Satt igår och vek och fixade 97 festhäften och 120 vigselprogram.. himla käckt tänkte jag. Vaknade idag med igensvullen hals och feber. Mindre käckt. Bröllopet e på lördag. Någon som har en superkur?? (som är gravidvänlig?)
    Blir liiiiite nervös nu. VIll i alla fall vara frisk på bröllopet. =( Nu ska jag krypa tillbaka till sängen! Puss

Svar på tråden Ny tråd för alla julibrudar!