• DanKat

Ny tråd för alla julibrudar!

Den tidigare julitråden har stängts av så jag startar en ny

(Gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-31/m3237311.html)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-28 15:57
    Oj, jag menade ju inte att utesluta alla brudgummar med den rubriken, ni är givetvis också välkomna i den här tråden!

• Svar på tråden Ny tråd för alla julibrudar!
  • Tehya
    Kajsalisan skrev 2009-07-04 03:48:25 följande:
    Faan att man inte kan sova ikväll då.. Ska ju bara vara vaken Heeeela dagen imorgon. Kommer ha vackert mörka cirklar under ögonen lagom till vigseln.. :( Några tips på att kunna sova. OBS! Får ej dricka alkohol..
    Hade samma problem som dig, kunde inte sova. Hjärtat dunkade i 180 kändes det som. Tvingade mig själv att andas djupt och tänka mig bort till ngn fin strand. Nu är jag lagom trött....lär slockna innan 21.00. Nåväl hörni, idag ska det festas!!! Lycka till nu alla som gifter sig idag!!
  • Kajsalisan

He he, då kanske vi är två som somnar i tårtan ikväll?!
    =)

Tehya skrev 2009-07-04 07:12:45 följande:
    Hade samma problem som dig, kunde inte sova. Hjärtat dunkade i 180 kändes det som. Tvingade mig själv att andas djupt och tänka mig bort till ngn fin strand. Nu är jag lagom trött....lär slockna innan 21.00. Nåväl hörni, idag ska det festas!!! Lycka till nu alla som gifter sig idag!!
  • 20090725

LYCKA TILL NU BRUDAR!!!

ni kommer att vara helt underbara!!!

• kuliJuli

I skåne lyser solen Hoppas alla ni som står brud idag får lika fint väder som här! Lycka till med allt nu ni som är dagens prinsessor...

...och NJUT!!!

• Chrisse och Jonas

Vi använde bröllopstorgets och så skrev vi namn.. sen färgade vi borden i photoshop så det passade efter vårt färgtema.. blev jättebra.

johanna anders skrev 2009-07-03 10:45:22 följande:

Tjejer, hur har ni lagt in bordsplacerings kartan i festhäftet? Har ni numrerat eller skrivit namnen på gästerna på kartan? har ni gjort egen bild eller tagit bröllopstorgets bordsplaceringsverktyg??
  • Mia1972

Lycka till idag alla ni som gifter er idag!

Om 2 veckor är det vår tur

• johanna anders

Lycka till alla som gifter sig idag!!! Här är det fint väder efter tokmycket regn i natt! Om en vecka är det min tur!!!

• 20090725

gubben fatta ingenting när de kom för svensexan kl 9 imorse..., å han va inne å ducha när de kom, så när han öppnar bardumsdörren står det 9galna killar å skriker... hehe, han fattade nada...

fick ett dags schema över vad dem skall göra, så nu e dem påväg till en skivstudio där han skall spela in 3 låtar...hehe..an kan INTE sjunga

curly sue - takida
    helt galen i dig - thomas ledin
    holy diver - dio

sen bär det av till gökboet för 5 kamp och bastu, med alla gubbar, sen skall dem till en restaurang här i göteborg för att äta middag, å dricka massa öl...(en öl bar) där de BARA har öl...

så nu skall jag å ahns barn åka ut till min mamma i sommarstugan å hällsa på

• Sobeit

Idag blev nästan placeringstavlan klar. Måste dock skriva ut namnen igen på nytt papper, men sedan blir det klart när jag sätter fast namnen.

Idag var vi och övade i kyrkan. Kan bara säga en sak: det blir sååå magiskt på lördag!

• Kajsalisan

Åh tjejer!!! Bröllop är nog det bästa som finns. Är helt lycklig efter mitt eget. Det var helt perfekt. Bilder kommer inomkort!

Svar på tråden Ny tråd för alla julibrudar!