• DanKat

Ny tråd för alla julibrudar!

Den tidigare julitråden har stängts av så jag startar en ny

(Gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-31/m3237311.html)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-28 15:57
    Oj, jag menade ju inte att utesluta alla brudgummar med den rubriken, ni är givetvis också välkomna i den här tråden!

• Svar på tråden Ny tråd för alla julibrudar!
  • 20090725

fy vad förbannad jag blir!!!!!!!

jag berättade kanske om att jag ville överaska gubben på flygpanet ner med lite champange å choklad som man kunde beställa av flygbolaget! men då va jag tvungen å ha bokningsnr, som gubben hade på sin mail, så då fick jag tipset att gå in till resebyrån å kolla med dem!
    å det gjorde jag så att jag fick boknings nr, allt jätte bra tyckte jag, jag sa som det va till dem att vi skulle åka på bröllopsresa å tänkte överaska gubben på planet, å hon tyckte det va jätte roligt å jag fick boknings nr.

å¨idag skulle gubben skriva ut biljetten. å då har tjejen på resebyrån skrivit på biljetten honeymoon... där det står speciella önskemål.

å gubben fatta ingenting, för han hade ju inte gjort det när han bokade, han funderade länge hur de kunde veta det, eftersom han bokat på internet och INTE fyllt i något i den rutan!!!!

å jag som inte kan ljuga, va ju tvungen att erkänna att jag varit inne hos resebolaget så det kanske va dem som hade skrivigt in det! å nu e hela grejen förstörd, då han självklart undrade varför jag varit där inne när jag kunde ha frågat honom!!!

vet att det e en världslig sak men jag blev så besviken när jag värkligen tänkt igenom å ville göra detta för honom, då jag vet att han skulle ha uppskattqat det..

• Chrisse och Jonas

Ja jösses.. bara två dagar kvar.. hur gick det till?.. Jag är också lite nervös för att man ska glömma något.. och lite nu också för att man ska hinna med allt..

johanna anders skrev 2009-07-09 10:14:44 följande:

Ok 11/7 tjejern. Nu är det snart vår tur!! Någon mer som börjar bli riktigt riktigt nervös!! jag är mest nervös för att man har glömt någon superviktigt och är lite orolig över vädret som ser dystert ut till helgen =(
  • Heloise

första provningen hos sömmerskan nu sitter den som en smäck överallt utom vid tatttatttataaaaa tuttarna; vart fan har hänt med dem? Nu måste hon ta in klänningen vid bysten. Dessutom måste jag hitta tanttrosor som kan hålla in fettvalken längst ner. Ser fortfarande ut som en jäkla tunna.

Känner mig duktig för att jag struckit alla knoppa lakana och är inne på handdukarna som ska bli servetter.

• Plummis83

Grattis alla brudpar som gifter sig idag! Hoppas ni får en kanondag och kom ihåg att njuta!! Dagen går fort...

Hoppas vädergudarna vill vara snälla oxå!!

• Kajsalisan

Ja jag instämmer helt med Plummis83! Grattis och NJUUUT!!
    Lycka till =)

• Mia1972

Lycka till idag alla ni som gifter er idag!

Näste lördag är det vår tur (ja nu börjar jag också bli nervös)

• Kajsalisan

Måste säga att jag är lite avundsjuk på er som har det roliga kvar.. Var så himla roligt att jag vill göra det igen

• 20090725

igår fick jag min hippa!

helt underbar dag, bröt ihop flera gånger av lycka å bara stor grät!!

skall berätta mer imorgon!

• bongen80

Nu är vi äntligen gifta!!! 4 juli närmare bestämt.

Har haft 3-4 veckor så intensiva att jag knappt hunnit sova. har inte loggat in här på evigheter.

Men OJ OJ OJ vilken dag vi fick!! Solsken o pirr i magen (så nervös att jag höll på att kräkas, men men)

Den lyckligaste dagen i mitt liv. Har tittat i gallerierna på er som också lagt ut bilder. Sååååå vackert. Är dock lite i nån slags dimma, har inte greppat att dagen kommit o gått redan, kollar dator o bilderna o filmerna flera gånger om dagen o försöker förstå, det var så perfekt som i en dröm (trots en del missar o missförstånd) Det är bagateller i sammanhanget. Vi är gifta, vår son döptes, o jag klarade av att sjunga i kyrkan för min då blivande man. Sjöng "du är allt", som en liten överraskning o han grät som ett barn o det gjorde alla andra i bänkarna med, sen sjöng solisten "som en vind i ditt hår" för oss båda o sen efter dopet sjöng jag "kärlekens barn" tillägnat vår son. Rekommenderar starkt den låten tex till dop.

Om jag vågar ska jag lägga ut video från kyrkan där vi sjunger.

Ha de gott alla fruar o alla blivande!!!

• marriage09

helt allvarligt, inte varit inne på denna sidan på MÅNADER!!!! Men tänkte att nu är det dags igen, efter EXTREMT lyckat bröllop förra helgen!!! Lycka till alla brudar!!!!

Svar på tråden Ny tråd för alla julibrudar!