fy vad förbannad jag blir!!!!!!!
jag berättade kanske om att jag ville överaska gubben på flygpanet ner med lite champange å choklad som man kunde beställa av flygbolaget! men då va jag tvungen å ha bokningsnr, som gubben hade på sin mail, så då fick jag tipset att gå in till resebyrån å kolla med dem!
å det gjorde jag så att jag fick boknings nr, allt jätte bra tyckte jag, jag sa som det va till dem att vi skulle åka på bröllopsresa å tänkte överaska gubben på planet, å hon tyckte det va jätte roligt å jag fick boknings nr.
å¨idag skulle gubben skriva ut biljetten. å då har tjejen på resebyrån skrivit på biljetten honeymoon... där det står speciella önskemål.
å gubben fatta ingenting, för han hade ju inte gjort det när han bokade, han funderade länge hur de kunde veta det, eftersom han bokat på internet och INTE fyllt i något i den rutan!!!!
å jag som inte kan ljuga, va ju tvungen att erkänna att jag varit inne hos resebolaget så det kanske va dem som hade skrivigt in det! å nu e hela grejen förstörd, då han självklart undrade varför jag varit där inne när jag kunde ha frågat honom!!!
vet att det e en världslig sak men jag blev så besviken när jag värkligen tänkt igenom å ville göra detta för honom, då jag vet att han skulle ha uppskattqat det..