hallå alla brudar!
nu e jag tíllbaka efter en helt underbar helg med blivande mannen å hans barn på Daftö Freiecenter, i strömstad med husbil.
Ett helt underbart ställe må¨ste jag säga, vi hade kanonväder det fanns massor att göra för barnen! klart värt sina 5 stjärnor de har!
har faktist inte tänkt ett dugg på planering denna helge, jo, lite, att jag inte skulle få ränder, å det har jag lyckats med, inte en bikini rand som stör mig, dock ganska bränd, men det lägger sig nog snart!
idag luskade jag ut när jag får min möhippa, då jag blev erbjuden att hjälpa till å servera på ett annat bröllop den 11 juli, men då va jag ju tvnden att veta att det inte va den dagen, å då frågade gubben vilken tid det va, (så det inte va tidigt på morgonen jag skulle dit) men det va det ju inte, sen frågade han om det brukade va mycket alkohol inblandat när min syster ordnade saker, men det brukar vara lagom, å då sa han, men då e det lugnt då kan du jobba... å då räknade jag snabbt ut att det förmodligen e fredag 10juli, men man vet ju aldrig...
nu börjar det närma sig med storm steg för er som gifter er 4juli.
vi ligger väldigt bra till med planeringen, och känner mig lugn fortfarande!