• DanKat

Ny tråd för alla julibrudar!

Den tidigare julitråden har stängts av så jag startar en ny

(Gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-31/m3237311.html)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-28 15:57
    Oj, jag menade ju inte att utesluta alla brudgummar med den rubriken, ni är givetvis också välkomna i den här tråden!

• Svar på tråden Ny tråd för alla julibrudar!
  • TinkerBelle

Han har inte ett sånt jobb då som ibland kräver jour arbete?
    Kan inte hans chef hjälpa till? T.ex. ringa och säga att något gått åt skogen och han måste komma in och hjälpa till att lösa problemen?

Sobeit skrev 2009-06-18 21:51:36 följande:
    F A M E skrev 2009-06-18 21:39:27 följande:
    Inte för oss dock. Mannen jobbar på Ericsson i Kista och det enda vi inte har koll på kan vi inte lösa däromkring. Tyvärr.
  • Kajsalisan

Ja eller att han tabbat sig och får allt ställa saker till rätta?! Hade ju varit jätteroligt om en väldigt arg chef ringde och undrar vad han sysslar med och måste komma in bums.. hehehe

TinkerBelle skrev 2009-06-18 23:02:11 följande:
    Han har inte ett sånt jobb då som ibland kräver jour arbete?Kan inte hans chef hjälpa till? T.ex. ringa och säga att något gått åt skogen och han måste komma in och hjälpa till att lösa problemen?
  • TinkerBelle

Hej tjejer,

Finns det någon annan 4juli brud i Stockholm som ska göra i ordning sig på PUDER?

Var där i torsdags och gjorde provsminkning och håruppsättning.
    De sa då att vi skulle vara två brudar där. Så nu är jag nyfiken....

• 20090725

nu har vi bestämt oss för vilken bil vi skall åka i bild finns i galleriet! vi skall dock ta bort allt krimskrams som hänger i rutan å lägga in massa vitt tyg i sånt i den så den blir lite mer bröllopig! å billgit blev det oxå! behövde bara betala halva besiktningen då den är avställd för tillfället, men det fixar min bror, då han hade trott att min bukett skulle gå på typ 2500-3000:- som han hade lovat att betala men när jag sa att den kostar max 700:- så skulle han betala bilen oxå! ingen blev gladare än en arbetslös syster :)

skall iväg till prästen på tisdag å prata med henne!
    va hos han som ska spela orgel i torsdags å lämnade noter, det blev imperial march (star wars) som ingångsmusik och Curly Sue - Takida som utgångsmusik

på onsdag bär det av till Ullared med mammsen å mormor, för att se om jag hittar något roligt där som jag kan köpa till bröllopet!

hoppasa att alla haft en trevlig midsommar!

• Sobeit

Nu har det lös sig hur mannen ska in på jobbet på fredag. Forden ska besiktigast 07,40 i Märsta. hihi Eftersom det är körförbud på den fr o m 1/7 så var det inga invändningar från mannen heller. =)

• Sobeit

Ieftermiddags har vi haft avstämning med vår kock och sitter nu med en inköpslista för såväl mat som dryck. Känns helt underbart! Vi har även fixat klart drinkmenyn till baren. hihi

Och innan kocken kom så hann jag klippa till alla gardinerna till lokalen. Så nu ska de bara strykas o hängas upp på en galge.

Gillar när jag kan bocka av grejer på min "att-göra"-lista. =)

• Annfis
    20090725 skrev 2009-06-21 15:14:16 följande:
    va hos han som ska spela orgel i torsdags å lämnade noter, det blev imperial march (star wars) som ingångsmusik och Curly Sue - Takida som
    Måste bara fråga hur ni ska ha er curly sue, på piano eller orgel. Vi ska oxå ha den.
  • 20090725

har inte hört han spela den på orgel, men han skulle testa, så om han tykte det lät bra så ska han spela den på orgel annars tar han den på piano!

jag satt å va helt imponerad av han, han hade aldrig hört låten innan, men bara av att titta på noterna så nynnade han hela melodin!!!
    dååååå.....blir man imponerad!

• Annfis

Oj ja det låter helt klart som att han är musikalisk.

Berätta gärna vad det blir sen. Ska prata med vår kantor om ett par veckor o det är ju aldrig fel att veta vad ni tycker.

Vi gifter oss på samma dag så det är ju lite kul med samma låt.

20090725 skrev 2009-06-21 18:29:57 följande:
    har inte hört han spela den på orgel, men han skulle testa, så om han tykte det lät bra så ska han spela den på orgel annars tar han den på piano!jag satt å va helt imponerad av han, han hade aldrig hört låten innan, men bara av att titta på noterna så nynnade han hela melodin!!!dååååå.....blir man imponerad!
  • 20090725

tyvärr kommer vi inte att få veta hur det blir förrens vi går ut, då han e på semester å jobbar sin första dag när vi gifter oss...hehe, men jag litar på han att det blir bra!

Svar på tråden Ny tråd för alla julibrudar!