• DanKat

Ny tråd för alla julibrudar!

Den tidigare julitråden har stängts av så jag startar en ny

(Gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-31/m3237311.html)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-28 15:57
    Oj, jag menade ju inte att utesluta alla brudgummar med den rubriken, ni är givetvis också välkomna i den här tråden!

• Svar på tråden Ny tråd för alla julibrudar!
  • 20090725

min skall få sin den 4 juli, å jag tror jatt jag får min helgen efter, då min syster som ordnar den bor i stockholm, å kommer ner den vekan! men man vet ju aldrig! men jag märker snart då, vi skall åka bort en helg med barnen så måste vi ju bestämma vilken, men då måste ju båda gå med på det...så jag måste komma ppå en bortförklaring till att vi onte kan åka den helgen han skall ha sin! någon som har ett förslag?

nu e bordspalcerings/favor askarna klara å såpbubblorna, toakorgen.

måste ta tag i mitt blom problem nästa vecka...

• Mia1972

Jag fick min möhippa den 30/5 och mannen kommer få sin inom kort (vågar inte skriva ut exakt datum om han får för sig att kolla här inne)

• Belle och Chrille

Jag fick också min hippa den 30/5. Anade ingenting, skulle ju flytta den dagen trodde jag. Men kul va det!

Toakorgen, vad har ni den till?

• Kajsalisan

toakrog= en liten akutlåda med plåster, bindor, sykitt, tops och i vårt fall deo.. Så gästerna inte har några ursäkter att inte stanna!! =))

• DanKat

Ååååå, vad jag är irriterad på mig själv! Jag hade bokat tid i fredags för att prova klänningen som jag lämnat in för lite ändringar, och så lyckades jag totalt glömma bort det!!! Jag kom på det i natt när jag skulle sova, hade haft huvudet fullt av systrarnas examensfest och student samt min egen flytt! Det känns verkligen inte som mig att missa en viktig grej så totalt så det känns jättedumt! Måste ringa så fort som möjligt imorrn och höra om jag kan få en ny tid så snart som möjligt...

• Heloise

Möhippan borde ju närma sig för mig med alla tiger som muren haha
    Jag ver när M2B ska få sin svensexa och han försökte lura ur mig det i fredags när jag ungåtts lite för flitigt med cuba libre. Men så borta var jag inte haha.
    Klänningen ska skickas den 20 juni vilket betyder att den borde vara här lagom till den 26 eller så.
    I dag ska jag sätta mig ner och syr alla linneservetterna. 55 st kommer ta ett tag usch varför ställer man till det så för en själv?

• Kajsalisan

jag blev hippas igår!! kl 7 på morgonen dundrade dom in, gav mej ögonbindel och en påse med frukost i bilen. Sen bar det av till Gökboet i Gbg, följt av en god lunch. Fick sedan en 100lapp och ett uppdrag att köpa min egen outfit på returvaruhuset som skulle matcha övrigas kläder i färg (alla var röda och rosa). Sen blev det fler uppdrag under dagen för att sedan åka hem till en av tjejerna på en jättegod middag och en promenad där jag fick gestalta en tipspromenad om mig själv. Efter det gick vi hem till samma tjej där jag fick spabehandling och lite lyxliv. Sen blev det Singstar och massa mys. Kom hem vid 3.. Helt färdig men är glad att jag har så goa vänner.

Idag var jag och mina tärnor och köpte skor och hårsmycken till dom. Så nu är alla vi tjejer klara på kläd/sko och accessoarfronten. Känns kanon.

• 20090725

idag gjorde vi klart bordsplaceringen också bestämde vi vad vi skulle ha för mat på buffebordet!

två saker till att bocka av på listan!

imorgon bär det av till frissan för att färga håret! å prata lite mer med dem ang uppsättningen!

• kuliJuli

Vilken härlig möhippa du verkar ha fått Kajsalisan!
    *fniss* min mamma råkade visst försäga sig idag, så nu vet jag iaf vilken helg min möhippa blir Hade mina aningar tidigare ändå, för syrran ska komma och hälsa på den helgen. Dessutom vet jag att sambons svensexa är den helgen så de har säkert tajmat

Idag har jag pimpat klart en bolero jag köpt så att den matchar klänningen! Och igår sydde jag en matchande näsduk till sambons smoking.

Och så har jag målat "toa"-korgen vit (herregud, tog minst 3 timmar ), och klänningen börjar bli klar... Sambon är bortrest så jag har pyssel-frenesi här hemma

• 20090725

toakorgen e klar här med, å jag försöker pyssla mycket på dagarna när sambon jobbar, men lite hinner jag med nu på helgen iallafall!

har oxå mina aningar när jag får min möhippa då min syster bor i stockholm, å kommer ner den 7juni för att stanna till bröllopet, så det blir förmodligen någon av de två sista helgerna! sambon har jag inte en aning om när han får sin! även om jag skull evillja veta, då vi har barnen efter midsommar å har dem alla helger fram till bröllopet! men jag får inget svar på mina mail till hans vänner!!!!! sånt blir jag stressad över! känns ju inte som vi kan planera någonting! tänk om vi åker iväg just den helgen då de har planerat något!! jaja, hoppas jag får svar nästa vecka!!

Svar på tråden Ny tråd för alla julibrudar!