• wiii

Barn

Min sambo sa något i förra veckan som fick mig att börja undra lite..
    vi satt och myste i soffan och hade det lugnt och skönt, då han plötsligt sa att det nästan var så att han inte vill ha barn, bara för att vi har det så bra tillsammans och han inte vill förstöra det.
    Så nu till frågan, jag förstår ju att det förändrar det mesta, men HUR har er relation förändrats sedan ni blev föräldrar?

• Svar på tråden Barn
  • MulleNuh

nää det där menar du inte!!!

passionsblomman skrev 2009-05-29 14:04:43 följande:
    Menade HON? Jag trodde det var hon den andra som menade, men det kanske inte var det du menade att didis menar?
  • Aleta

Kan du verkligen mena det?
    Och vad menar egentligen MulleNuh?

passionsblomman skrev 2009-05-29 14:04:43 följande:
    Menade HON? Jag trodde det var hon den andra som menade, men det kanske inte var det du menade att didis menar?
  • MulleNuh

Va?! JAG!? Jag menar väl aldrig något när jag vill få er att tro att jag menar nåt!?

Aleta skrev 2009-05-29 14:08:55 följande:
    Kan du verkligen mena det?Och vad menar egentligen MulleNuh?
  • didis

Jag har nog missförstått alltihop...

• passionsblomman

Vad Frulle Nuh menar, det vet hon bara själv, om ens det och vad JAG menar, det har jag ingen aning om.

-Måste man mena något?

• MulleNuh

nää, jag menar det!!!!

passionsblomman skrev 2009-05-29 14:12:09 följande:
    Vad Frulle Nuh menar, det vet hon bara själv, om ens det och vad JAG menar, det har jag ingen aning om. -Måste man mena något?
  • passionsblomman

Jag vet!

Omedelbart och med hela hjärtat och rakt ut på tangenterna samtidigt brukar du mena!

MulleNuh skrev 2009-05-29 14:12:37 följande:
    nää, jag menar det!!!!
  • MulleNuh

eller så menar jag nåt helt annat!
    Men nu är jag trött på att mena saker som jag egentligen inte menar.. Så jag ska göra som tanterna säger och gå o äta nåt..

passionsblomman skrev 2009-05-29 14:16:43 följande:
    Jag vet! Omedelbart och med hela hjärtat och rakt ut på tangenterna samtidigt brukar du mena!
  • passionsblomman

Och hör sen!

MulleNuh skrev 2009-05-29 14:18:24 följande:
    eller så menar jag nåt helt annat!Men nu är jag trött på att mena saker som jag egentligen inte menar.. Så jag ska göra som tanterna säger och gå o äta nåt..
  • Tojk

Men har ni aldrig hört talas om missförståndsleken?! Den som får killarna att bli som galna på oss kvinns

Exempel:
    Han: Vad fin i håret du är
    Hon: Jaha, så du tycker jag är full i vanliga fall?!

Eran dialog får mig att tänka på galenskaparna & after shave "Du vet vad jag vet och hon vet vad inte du vet som vet vad jag vet.. vad fan vet du?!" Eller hur den egentligen går.. men nått sånt

• Aleta

Aha, jag trodde att den hörde hemma på komediscenen också.

Tojk skrev 2009-05-29 15:38:13 följande:
    Men har ni aldrig hört talas om missförståndsleken?! Den som får killarna att bli som galna på oss kvinns Exempel:Han: Vad fin i håret du ärHon: Jaha, så du tycker jag är ful i vanliga fall?
Svar på tråden Barn