Johi, visst är det tråkigt när man måste vänta på svar. Jag är också en som helst mailar för det blir alltid livat hemma när man ens sneglar åt telefonen och så är det lättare att formulera sig via mail. Men sen är jag så otålig så jag måste kolla mailen hundra ggr per dag till jag får svar. Hoppas du får tag i honom/henne snart iaf.
Martinaa, jag funderar på klänningen som är i mitt galleri (den långa), det är en Maggie Sottero som heter Rosa. Ja eller det blir ju en kopia då, fast jag gör kanske någon ändring, vet inte riktigt än. Måste åka och prova så jag vet om jag passar i modellen först bara. Tack för tipset på ellagården förresten, hade kollat deras hemsida för länge sen men glömt bort dem sen eftersom vi ju ställt in oss på annan lokal. Tror också att det är ok att de tar sig hem själva, eller så kanske det finns boende i närheten också. Våra gäster kommer ju långt bortifrån så de behöver ju nånstans att bo också.
Nä, här blir det tidig kväll också. Vi åker på Liseberg imorgon med ungarna, ska bli fint väder också såg jag. Sista semesterdagen innan inskolning börjar på måndag. Skönt att komma iväg en liten sväng till. Fast nu har jag riktigt kommit igång med planeringen så nu vill jag helst sitta och klura hela dagarna framför datorn, hehe. 9 månader kvar plus nån dag nu!