Nääääj! Var det Ellagården som var upptagen också!? Men leta efter ny lokal innan ni flyttar datum tycker jag. En snabb googling gav mig denna tråden www.brollopstorget.se/Forum-1-1/m1369958.html
samt detta sökresultatet: maps.google.se/maps&rls=org.mozilla:sv-SE:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&q=festlokal+bor%C3%A5s&fb=1&split=1&gl=se&view=text&ei=fgmMSoTLH4Tu-AaA4ojLDw&sa=X&oi=local_group&ct=more-results&resnum=1
Hoppas ni hittar nånting!
Idag har jag varit "på hugget" och fixat... eller egentligen inte fixat nånting, men har varit och kollat upp en massa. Tog en tur ner till Knalleland och sprang runt i massa affärer. Till att börja med ska jag köpa ny cykel så kanske jag kan börja att cykla till jobbet = komma i form till maj!
Var inne i en tygaffär och kikade på silversnören att knyta runt de små presentaskarna jag tänkt vika till alla gäster, men insåg att det blir ganska dyrt att köpa metervis.
Smet in på Albrekts Guld o kikade ringar (inget intressant), var inne på underklädesbutik och kollade korsett, var inne på Glitter och kikade på två tiaror. Var och pratade med en fotogaraf och fick en prislista mailad till mig, och gick även förbi en skräddare och frågade lite om hyrpriser av frack till m2b. Smet förbi och tog en prislista på en nagelstudio också, samt kikade på skor i några olika skoaffärer. Var nära att köpa ett par på rea, men lät bli till slut. Vill nog inte ha med öppen tå, ifall det är kallt och man vill ha strumpbyxor tänkte jag.
Sen var jag på Eko och köpte en låda för förvaring av bröllopsprylar (var ju bara tvungen Cia ), en vinkelhake som ska underlätta när jag skär upp tapeten till inbjudningskorten, samt kikade efter ståltråd till placeringskorten, men hittade ingen bra. Får kika på nån byggmarknad eller likannde. Däremot kom jag fram till att man kan kanske hitta nåt tunt garn att knyta med istället för silvertråd! Hittade några fina blå på Eko.
Allra sist var jag inne på scrapbooking-butiken och kikade lite. Gick därifrån med en enda liten ynka tygblomma som jag fick för att testa hur det blir att sätta på placeringskorten. Blev gulligt!
Nu ser jag mest fram emot en göteborgstripp för att testa "min" klänning samt kolla in papper och liknande på In-Ex!
Ps. Sorry för mina romanlånga inlägg varje gång...