Hallå brudar! :)
Hej Fröken Strössel, "längesen" du skrev här!
En liten låda för bröllopssaker låter bra! Det får jag skaffa. Så får jag gå och leta upp nån fin tiara hade jag tänkt med. Som sagt, sprida ut kostnaderna är inte fel! Än så länge har jag bara en snoddmapp för alla papper; festhäftet, testinbjudningskortet, "att-göra-listan" med mera.
Satt och kollade klänningar för några dagar sedan. Har ju egentligen redan hittat "min" klänning, på Milly Bridal, men satt och letade om jag skulle hitta nån annan intressant, men näpp, står fast vid min klänning än så länge! :) Såg att den var en Maggie Sottero och upptäckte att det finns två butiker i Göteborg som säljer MS, så nu har jag och min värdinna bestämt att vi ska åka dit nån dag så jag kan få prova den innan jag beställer från Kina! Tänk bara om jag inte alls passar i den eller gillar den när jag ser den på riktigt... :-S Fast då är det ju bra att jag upptäcker det innan jag köper den, men jag vill så gärna tycka om den! :) Ser fram emot en göteborgstripp iaf.
Uj... undra hur det kommer kännas att se sig själv i en brudklänning! :-O DÅ kanske man fattar att det faktiskt ska ske... Det känns många gånger som om jag bara drömt ihop allt, för att JAG så gärna vill det här, utan att min sambo ens är med på det... ^^