• Nalle Puh 40

Vi som precis har slutat med p-piller och hoppas bli gravida inom det närmsta...

Finns det några fler brudar här som precis har slutat med p-piller och hoppas bli gravida?

Har ätit p-piller i ca 12 år men slutade för två veckor sedan i samband med vårt bröllop...

Tänkte vi kunde dela lite tankar och ge råd till varandra för det är ju mycket som ska stämma...

Har oxå tusen frågor i huvudet som vad som händer i kroppen när man slutar med sina p-piller efter så lång tid, tidiga tecken på att man kanske är gravid och hur lång tid det tar innan mensen blir regelbunden igen...

• Svar på tråden Vi som precis har slutat med p-piller och hoppas bli gravida inom det närmsta...
  • Nalle Puh 40

Någon som vet om de "billiga" grav.testen är lika bra som de dyra på apoteket???

• 20090725

jag hoppar oxå in där, men jag har inte slutat än, tansken är att jag skall sluta efter nästa karta med piller, för då hinner jag precis få min mens innann bröllopet å jag slipper den under bröllopsresan!

en liten fråga, jag pratade med de på ungdomsmottagningen (ja, jag går där fortfarande) å frågade om man kan må väldigt illa av pillrerna, å då svarade de nej, det har vi aldrig hört förrut, men varje gång jag tar ett piller eller äter mat, under perioden jag äter pillrerna så mår jag jätte illa, dock inte under den veckan som jag äter sockerpillrerna! är det någon mer som varit med om detta?

jag hoppas att jag slutar må illa varje gång jag äter när jag slutar med pillrerna iallafall!

• Bustroll

Nej tyvärr inte, har funderat på att köpa på nätet men läste i en annan tråd att de inte fick sina grejer. Kommer inte ihåg varifrån de köpte dock.

Har lite svårt för att gå och köpa på apoteket hemma, jag bor i en liten kommun, 6000 i hela kommunen och jag bor i ett av de mindre samhällena så går jag till apoteket så vet ALLA sen inte så kul om man inte vill berätta än...
    Nalle Puh 40 skrev 2009-06-10 07:54:24 följande:

Någon som vet om de "billiga" grav.testen är lika bra som de dyra på apoteket???
  • Nalle Puh 40
    Bustroll skrev 2009-06-10 09:21:06 följande:
    Nej tyvärr inte, har funderat på att köpa på nätet men läste i en annan tråd att de inte fick sina grejer. Kommer inte ihåg varifrån de köpte dock.Har lite svårt för att gå och köpa på apoteket hemma, jag bor i en liten kommun, 6000 i hela kommunen och jag bor i ett av de mindre samhällena så går jag till apoteket så vet ALLA sen inte så kul om man inte vill berätta än...Nalle Puh 40 skrev 2009-06-10 07:54:24 följande:
    Jag smög omkring på Apoteket igår och var LIVRÄDD att träffa någon för jag bor oxå i en liten stad där ALLA känner ALLA...
  • Bustroll

Min svärmor har ringt och frågat om hon ska bli farmor redan och det var innan vi ens hade börjat försöka. Hon och hennes mamma hade hört rykten nämnligen...
    Inte jättekul så jag känner att jag inte riktigt kan gå ner och köpa det hemma...

• Bustroll

ja...3500 bor det där jag bor...
    Jag skippar nog apoteket

• Nalle Puh 40
    Bustroll skrev 2009-06-10 09:51:48 följande:
    ja...3500 bor det där jag bor...Jag skippar nog apoteket

Hade jag oxå gjort...
  • Bustroll

Jag får ta en tur in till örebro istället tror jag, och hoppas att inga klasskompisar ser mig

• isop

Jag har läst om någon på något forum som beställde från testlagret. Tror att det var på familjeliv.

Svar på tråden Vi som precis har slutat med p-piller och hoppas bli gravida inom det närmsta...