mindag2009 skrev 2009-06-17 13:35:46 följande:
Som jag också har skrivit så kommer jag inte sga den exakta summan. Precis som du säger!Ja, jag blev riktigt trött på att se alla budget trådar och trådar om att ta betalat av folk, rent chockad för jag trodde inte att det existerade
Budgettrådar har jag inget emot alls, tycker det är jättebra att folk tipsar varandra om hur man håller nere kostnaderna för sitt bröllop. Det tror jag du också tycker, även om du lever i en helt annan ekonomisk verklighet. De s.k. budgetbröllopen verkar bli jättefina, romantiska och de brudparen som har den lyckas oftast få med många små personliga detaljer till en liten kostnad. Och det är svårare än att bränna flera hundra tusen på att få allt fixat, så all heder för det.
Angående kuvertavgift har jag redan uttryckt min åsikt, och där verkar vi vara överens.
Hoppas att du kan få bra hjälp med ditt bröllop här, men försök att komma ihåg att inte uttrycka dig så nonchalant om andra människors ekonomi. Det finns många, som av olika anledningar, har det väldigt knapert - men som gör det bästa av situationen, och på ett mycket bra sätt kan jag tillägga.
Sedan verkar det tyvärr vara så att det sticker litet i ögonen på många att man har mycket pengar att spendera, det lär du kanske bli varse om.
Kan den här tråden bli litet mer on topic nu, istället för att klaga på mindag2009:s ekonomiska förutsättningar och vad hon har skrivit i andra trådar?