• Bruden100710

10 JULI 2010

Någon mer som gifter sig 10 juli 2010?
    berätta gärna hur långt ni kommit i planering mm..

• Svar på tråden 10 JULI 2010
  • iregnet2010

jag tror inte det är någon fara att beställa senare än december, utan fick känslan av att hon ville stressa/ge sig själv bättre marginaler...men man blir ju ändå stressad av att höra det.

Ni har rätt i att det har varit (i mitt tycke) på tok för mycket axelbandslösa klänningar. Det är förvisso snyggt och så men jag har aldrig gillar axelbandslöst och alla är inte så snygga i det varför det är konstigt att 80 % av klänningarna är det.

håller med om att chioffong är ett härligt material, förstår inte riktigt hur du menar med axelband som går omlott över brösten, visa gärna en bild om/när du hittar en sån klänning.

Jag ska ge mig ut på klänningsjakt nästa lördag ska blir superspännande !

• fromheretoeternity
    iregnet2010 skrev 2009-11-08 13:07:32 följande:
    jag tror inte det är någon fara att beställa senare än december, utan fick känslan av att hon ville stressa/ge sig själv bättre marginaler...men man blir ju ändå stressad av att höra det. Ni har rätt i att det har varit (i mitt tycke) på tok för mycket axelbandslösa klänningar. Det är förvisso snyggt och så men jag har aldrig gillar axelbandslöst och alla är inte så snygga i det varför det är konstigt att 80 % av klänningarna är det.håller med om att chioffong är ett härligt material, förstår inte riktigt hur du menar med axelband som går omlott över brösten, visa gärna en bild om/när du hittar en sån klänning.Jag ska ge mig ut på klänningsjakt nästa lördag ska blir superspännande !
    tex den som jag har som profilbild nu. Det är alfred angelo 1148 som jag funderar på att köpa.
  • iregnet2010

aha..jag har också spanat på den modellen. har ju inte provat men den är en av mina favoriter.

Annars är deras modell 1645 en absolut favorit. (finns i mitt galleri) skulle dock vilja sätta på axelband på den och funderar om det skulle vara snyggt...sen att jag har hittat den för 4000 på nätet skadar ju inte heller...

• fromheretoeternity
    iregnet2010 skrev 2009-11-08 13:50:13 följande:
    aha..jag har också spanat på den modellen. har ju inte provat men den är en av mina favoriter. Annars är deras modell 1645 en absolut favorit. (finns i mitt galleri) skulle dock vilja sätta på axelband på den och funderar om det skulle vara snyggt...sen att jag har hittat den för 4000 på nätet skadar ju inte heller...
    Den är också jättefin!
    Var hittade du den så billigt? Svensk sida?
  • Bruden100710

Är det någon mer som inte kommer ha några tärnor?
    Skulle gärna vilja ha, men har ingen som skulle passa. :(

• fromheretoeternity

Vi kommer troligtvis inte ha några tärnor eller bestmans.
    Har du ingen kusin eller syster då?
    Jag funderar på att fråga min kusin om hon vill vara tärna och isf kommer min sambo fråga min andra kusin (hennes bror) om han vill vara marshalk.

Bruden100710 skrev 2009-11-08 15:16:26 följande:
    Är det någon mer som inte kommer ha några tärnor?Skulle gärna vilja ha, men har ingen som skulle passa. :(
  • KatjaB
    Bruden100710 skrev 2009-11-08 15:16:26 följande:
    Är det någon mer som inte kommer ha några tärnor?Skulle gärna vilja ha, men har ingen som skulle passa. :(
    jag tänkte först ha en tärna, men nu har jag två.. min sambo däremot har inte någon marskalk än, han kan helt enkelt inte bestämma sig för vem han vill ha
  • Bruden100710

Jag har rätt många systrar 5st rättare sagt.
    Problemet är att ingen av dom är någon som jag skulle kunna ha som tärna. De ända jag skulle kunna tänka mig är mina tvillingsystrar. Men dom har börjat bli lite, ja vad ska man säga. Jo man kan nog säga att dom är äkta fjortisar, börjat skolka i skolan och är allmänt tykna. (de är 14 år)
    Mina kusiner har jag inte så mycket kontakt med.
    Och min bästa vän har tackat nej och det respekterar jag.

fromheretoeternity skrev 2009-11-08 16:17:46 följande:
    Vi kommer troligtvis inte ha några tärnor eller bestmans.Har du ingen kusin eller syster då?Jag funderar på att fråga min kusin om hon vill vara tärna och isf kommer min sambo fråga min andra kusin (hennes bror) om han vill vara marshalk.
  • Bruden100710

Va skoj för dig..
    Din sambo kanske också kan ha två :D

KatjaB skrev 2009-11-08 16:36:46 följande:
    jag tänkte först ha en tärna, men nu har jag två.. min sambo däremot har inte någon marskalk än, han kan helt enkelt inte bestämma sig för vem han vill ha
  • iregnet2010

jag ska ha två tärnor (en studiekompis + min lillasyster) min m2b kommer nog ha 2 marschalker (eller hur det nu stavas). Egenligen vill han ha fler då de är ett gäng väldigt tajta killar. Jag har dock inga fler som jag känner att jag är tillräckligt nära och det känns ju lite mysko om han har typ 5 marchalker och jag två...men jag kanske tänker fel ?

Svar på tråden 10 JULI 2010