10 JULI 2010
Någon mer som gifter sig 10 juli 2010?
berätta gärna hur långt ni kommit i planering mm..
Någon mer som gifter sig 10 juli 2010?
berätta gärna hur långt ni kommit i planering mm..
Ceke: ja, det blev ju en slant. Dock så kostade väl engångsartiklarna en del också? Ja, catering för 130 kr / pers låter mer och mer lockande när man dessutom slipper jobba halvt ihjäl sig för att ro i hamn det hela
Hehe, ja, 130 kr/pers är ju rätt bra faktiskt... Jag har dock räknat på max 100, men då kommer en kompis samt jag och mamma att laga maten. Och visst gick papptallrikarna o det på en del av det också (och porslin finns i vår festlokal till bröllopet). Men om man tänker att det blev typ 30 kr/pers för det här, är det ju rätt bra...Tänkte i o f sig lyxa till det lite mer till bröllopet =) Så då kanske det blir rätt lagom med 100 kr/pers exkl dricka!
Har lyckats gjort 5 pajer idag (nöjd) och i morgon fortsätter pajlagandet
Har förresten hämtat våra dekorationsdiamanter. De var jättefina och jag tror absolut att det ska räcka med dessa. Funderar på om jag kanske kan hitta på tradewra eller ebay 500 diamanter till som är kanske 4 carat stora, då kommer jag vara helt nöjd. men det är om jag hittar till bra pris, för det räcker nog gott och väl till vårt bröllop dethär
130kr/pers tycker jag låter som ett pra pris om man får bra mat. Vi ska också ha catering men jag ska göra cupcakes och annat gott själv till efterätt, samt med hjälp av svärmor förhoppningsvis
Hoppas att allt jag beställde från kakburken.se kommer snart så jag kan börja träna på cupcakedekorationer!
Wow! Medelhalvsbuffén lät ju super annars!!
Idag känns det som jag fyndat lite
Köpte sådana dära kandelabrar (eller vad det heter)
Fast 3 armad för bara 75kr st.
Antar att detta va billigt iaf.
Tiaran har fortfarande inte dykit upp.. Vet snart inte vad jag ska göra.
Ja det verkar ha varit ett fynd. Alltid kul att hitta något prisvärt.
Iregnet2010 - Var var ni i Toscana? Finns så mycket man vill se så känns svårt att begränsa sig. Hyrde ni bil och körde runt?
Är det verkligen så brådskande med klänning? Tycker det borde räcka med 4 månader innan. Men det kanske är helt fel?
Funderar med på utskick och OSA, med tanke på det är mitt i semesterm. Kommer inte ha save the date kort. Tror vi skickar dem i början av feburari och OSA 3 månader innan det är dax. Ni då?