10 JULI 2010
Någon mer som gifter sig 10 juli 2010?
berätta gärna hur långt ni kommit i planering mm..
Någon mer som gifter sig 10 juli 2010?
berätta gärna hur långt ni kommit i planering mm..
Hej tjejer!
Här är en till som ska gifta sig 10 juli 2010, fast i Eskilstuna. Vad duktiga ni är som gör era egna inbjudningskort. Jag är ingen pysselmänniska, så vi kommer att beställa allt i kortväg från www.kortdesign.se där vi har hittat en serie som vi verkligen gillar. Inbjudningarna skickar vi ut i slutet av februari/början av mars.
När tänker ni andra boka florist? Det är en av få saker jag har kvar att boka och jag funderar på när det borde vara dags...
Jag har inte heller hittat min drömbrudfrisyr. Har ni andra klart för er hur ni vill ha håret?
Jag har pratat med en florist som gav ett jätte bra pris.
Så det är så gott som bestämmt. Har fått ett kvitto på vad han lovade, så det är bara att ta med sig det ett par veckor innan så ordnar sig allt.. :D
Jag har inte bestämmt brudfrisyr än, men jag har klart för mig att jag skippar frisör och gör det mesta själv och kanske tar hjälp av nån vän.
Har införskaffat massa löshår som jag ska ha.
Väntar på tiaran som jag vann på Tradera. Hoppas att den dyker upp i veckan som kommer. Har väntat på tok för länge, skulle ta 10 dagar men har snart gått det dubbla...
Va roligt att vi är så många som gifter oss samma dag :D
Tackar tackar, värmer gott att höra. :D
jag tycker det låter som om du har hunnit fixa det "måste" fixas vid den här tiden (festlokal)...+ färgtema..
känner igen mig i det med att man gärna vill gå ner lite när man provar klänning.
alfred angelo gör helt underbara klänningar. Jag fattar dock inte riktigt grejen med 2010-års kollektion (ja jag fattar ju varför de gör det och visst är det bra med uppdatering). Jag tänker ju bara gifta mig en gång och för mig kvittar det om jag har en 2008 eller 2010 (förnyelse och trendbehovet känns så där) får för mig att det är en ytterligare sak som försäljarna använder för att stressa oss blivande brudar typ..."visst är den dyr men tänk på att den är en 2010 modell"..(har faktiskt hört det..)
Jag tänkte beställa efter jul och tycker då att man med 6 månaders framförhållning borde ha gott om tid. Döm då min förvåning när försäljaren/butiksbiträdet sa: "oj jag då blir det lite ont om tid..beställ gärna i december"..(=mer stressad)
Hjälp säg inte så... Kommer tidigast at vara ute i januari då jag har fullt upp med annat fram tills dess...
Känns som ni alla har gjort massor...vi har knappt börjat fundera :) Men vi har iaf kyrka och lokal :)